آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
فرماندارکازرون:
داریوش دهقان گفت: هیچ‌کس حق ندارد بسیج و سپاه را حزبی کند. بسیج و سپاه بالاتر از احزاب‌اند و احزاب باید خودشان را با بسیج و سپاه تراز کنند.

به گزارش تنویر، صبح امروز فرماندار شهرستان کازرون به همراه روسای ادارات شهرستان کازرون با حضور در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون روز پاسدار را به پاسداران و کارکنان سپاه تبریک گفتند.

 

سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه کازرون ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت: اوج خباثت دشمن نسبت به سپاه پاسداران هویدا شده است.

حضرت امام یک فرمول دائمی برای ما تعریف کرده اند و آن اینکه اگر دشمن از ما تعریف و تمجید کرد بدانیم که یک جای کار ما لنگار می‌زند و هرجا دشمن دشمنی اش را با ما بیشتر کند، یعنی مسیر را محکم، صحیح و درست پیش رفته‌ایم.

 

حرکت مردم، ارتش، مجلس، دولت و همه دستگاه‌های ذیل نظام جمهوری اسلامی در مقابل اقدام ددمنشانه دشمنان انقلاب به هنگام بود و دشمن را ناامید کرد.

 

جهادی بودن سپاه از دیگر عللی است که دشمن را به عصبانیت کشانده است چون این نهاد منتظر نمی‌ماند بلکه خودجوش هرجا کاستی وجود دارد برای رفع آن اقدام می‌کند.

 

شعاع فعالیت سپاه هرجا نیاز انقلاب باشد ترسیم میشود و ماموریت دارد در این شعاع جانانه حضور یابد.

در حوادث اخیر نیز حضور سپاه و بسیج بوده است که دشمن را در منطقه مایوس کرده است.

ایثار و فداکاری شاخصه سپاه است و پاسدار باید جانش را در طبق اخلاص بگذارد و وارد میدان شود چه در مباحث امنیتی چه در سایر موارد اگر نیاز شود باید فدای نظام و انقلاب اسلامی شود.

دایره پاسداری محدود به سازمان سپاه نخواهد بود و هرکسی که دلش برای اسلام و ایران و این ملت بتپد و در این راه آماده ایثارگری باشد، پاسدار است.

داریوش دهقان فرماندار کازرون در این دیدار اظهار داشت: هرنهادی که پسوند جمهوری اسلامی ایران دارد، محدود به مرزهای کشور می‌شود.برخی نهاد‌ها انقلابی اند و این نهادها هیچ مرزی ندارند بلکه هرکجا انقلاب اسلامی هدفی داشته باشد باید بروند آنجا. هرکجا اهداف و حتی خود انقلاب در خطر بیفتد باید سپاه حضور یابد و از آرمان‌های انقلاب دفاع کند.

 

وی گفت: حرکت احمقانه دشمن درمورد سپاه با هدف برخورد با خود سپاه نیست بلکه آنها اهداف بلندتری از جمله مقابله با اسلام ناب محمدی دارند و چون تشیع با پرچمداری انقلاب اسلامی و و راهبری ولی فقیه این اسلام واقعی را پیش می‌برند، می‌خواهند بازوان آن را مورد هدف قرار دهند.

 

فرماندار کازرون بیان کرد: آنها می‌دانند که برای نابودی اسلام باید تشیع از بین برود و برای از بین بردن تشیع باید ولایت را هدف قرار دهند و برای تضعیف ولایت باید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهند که البته وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران این نقشه را برآب ریخت.

 

وی در ادامه گفت: هیچ‌کس حق ندارد بسیج و سپاه را حزبی کند. بسیج و سپاه بالاتر از احزاب‌اند و احزاب باید خودشان را با بسیج و سپاه تراز کنند.امروز دیدیم نمایندگان ملت با احزاب و شخصیت‌های سیاسی با هرگرایشی از سپاه حمایت کردند چون ارزش و جایگاه سپاه را می‌دانند.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: