آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
در شهرستان کازرون
در شهرستان کازرون 22 نهال درخت به یاد و نام22 شهید انقلاب این شهر در میدان انقلاب کاشته شد.
همزمان با  شروع برنامه های دهه مبارک فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در شهرستان انقلابی کازرون به یاد و نام 22 شهید انقلاب این شهرستان 22نهال سرو در میدان انقلاب کازرون کاشته شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا خصوصا شهدای انقلاب شهرستان کازرون بر ادامه راه و مسیر روشن شهدا همگان را توصیه نمود.
در ادامه مهندس نوذری شهردار شهرستان کازرون به افتتاح میدان انقلاب در شهرستان کازرون اشاره داشت و تصریح نمود: میدان انقلاب با تلاش های صورت گرفته در آغاز ایام الله دهه مبارک فجر به یاد و نام شهدا افتتاح می شود و در این راستا جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی 22نهال سرو به یادو نام 22 شهید انقلاب اسلامی شهرستان کازرون در دوران طاغوت برافراشته می شود.
یادآور می شود شهرستان کازرون برای نظام جمهوری اسلامی ایران1300شهد تقدیم نموده که از این تعداد 22 شهید انقلاب می باشد که 9نفر از آنان در راهپیمایی مردم در خود شهرستان کازرون به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و 13نفر دیگر در مبارز به طاغوت در شهرهای آبادان، شیراز و تهران به درجه رفیع شهادت رسیده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: