آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیانیه صادر نمود.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است.

در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت این دلاور مردان در طول سال های انقلاب است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان ها ایستاده است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی؛ وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی‌شان را از اصل متعالی ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرده و با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر خواهند نمود. همچنین از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان انقلابی کازرون به ویژه جوانان عزیز بسیجی، دانشگاهیان، هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات و اقشار مختلف مردم دعوت می‌نماییم تا با حضور در این راهپیمایی، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

 ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: