آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون گفت: 22بهمن یک عید حقیقی برای ملتی است که از ستم راهی یافته اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان درخطبه های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: خودمان را در ماه رجب و شعبان در محرض نسیم رحمت الهی قرار دهیم.
وی ادامه داد:کسانی که به خدا خوش گمان و خوش بین هستند در رحمت الهی و مخصوص او قرار دارند که از نشانه مؤمنان خاص الهی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام تصریح داشت: هر گمان که به خدا داریم نگاه الهی هم به ما همین طور است و رحمت الهی شامل کسانی است که گمان خیر و اندیشه نیکو به او دارند.
وی اذعان داشت: در دو مقطع حساس قرار گرفته ایم انتها ماه رجب و اول ماه شعبان که باید با خوش گمانی به خدا و امید به رحمت الهی در دو ماه رجب ماه خدا و شعبان ماه پیامبر از فرصتی که داریم به سوی نور الهی پیامبر حرکت کنیم.
خطیب نماز جمعه کازرون به اهمیت صلوات شعبانیه پرداخت و گفت: در اهمیت صلوات شعبانیه تاکید به همراهی رسول خدا(ص) دارد و کسانی که اهل بیت(ع) را رها کنند غرق خواهند شد و باید با نگاه رحمت به درگاه خدا و اهل بیت (ع) امید به درگاه الهی داشته باشیم.
وی ادامه داد: در ماه شعبان دائماً بر پیامبر صلوات بفرستید و شفاعت‌ پیامبر بر کسی می رسد که بیشتر بر او صلوات بفرستد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی اشاره داشت: قرار است در ابتدا ماه شعبان جهاد کنیم و آن راهپیمائی 22بهمن است و 22 بهمن ادا دین به شهدا و خانواده های شهدا می باشد.
وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی
22بهمن صدای واقعی مردم ایران و نمونه بی همتا در سراسر جهان است.
امام جمعه کازرون بیان داشت: 22 بهمن یک عید حقیقی برای ملتی که از ستم راهی یافته اند و صدای اعتراف رسانه های غربی به جمله راهپیمایی 22بهمن در سراسر شهرستان های کازرون برگزار شد می باشد.
امام جمعه کازرون در انتها ضمن تشکر از دست اندرکاران شهرستان در دیدار 1000خانواده شهید و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر خواستار استقرا دانشگاه علوم پزشكی در شهرستان کازرون با توجه به نیاز این شهرستان شد.
امام جمعه کازرون در انتها با توجه با اقدام راه و شهرسازی در خصوص سنگ فرش منطقه آثار باستانی غار شاپور و ترافیک در این محور مواصلاتی شیراز بوشهر از مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خواستار سرعت بخشیدن به ترمیم این مسیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: