آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: مهمترین کار در برابر هجمه های دشمنان جهاد تبیین است.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در جمع مردم و مسئولین بخش کنارتخته و کمارج شهرستان کازرون در سالن آمفی تئاتر این بخش با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و خصوصا میلاد مولود کعبه اظهار داشت: به برکت خون مقدس شهدا، امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد.
وی ادامه داد: ملت ایران امروز فرزاندانی راتربیت نموده که موشک های نقطه زن آنها تمام رژیم استکباری شرق و غرب را به لرزه انداخته است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: امروز دشمنان  در اتاق فکر خود  طراحی  جنگ های  ترکیبی با انواع عملیات های روانی، سایبری، اقتصادی و امنیتی برای نظام بسته اند که الحمدالله با هوشیاری مردم و در راس مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری خنثی می شود.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره داشت و افزود: فرمانده کل قوا چه زیبا بیان داشتند که آنهادرمحاسباتشان اشتباه می کنند چرا که ملت ما، ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت است.
سرهنگ حیاتی اذعان داشت: امروز مهمترین عملکرد ما باید این باشد که در برابر هجمه های  تمام عیار دشمن و جنگ ترکیبی به مکتب آقا ابا عبدالله الحسین(ع)،  سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نگاه کنیم تا در برابر شهدا و امام انقلاب فردا روز قیامت شرمنده نباشیم.
در انتها این مراسم با حضور فرمانده سپاه شهرستان کازرون و امام جمعه و مسئولین بخش کنارتخته از برپا کنندگان یادواره شهدای بخش کنارتخته تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: