آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون خبر داد: بیش از1200دانش آموز کازرونی در مراسم اعتکاف شرکت نمودنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون ضمن عرض تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: با حضور با شکوه دانش آموزان شهرستان کازرون در 14مسجد این شهرستان مراسم اعتکاف برگزار شد.
وی با بیان اینکه  بیش از 1200 دانش آموز فقط در خود شهرستان کازرون در مراسم اعتکاف حضور دارند، تصریح داشت:  در این  برنامه ریزی صورت گرفته دانش آموزان با برنامه های مختلفی همچون مناجات خوانی، مسابقات فرهنگی، کلاس احکام، قرائت قرآن، تفسیر قرآن، جشن میلاد حضرت علی(ع)، مراسم عزاداری وفات حضرت زینب(س) و در انتها با اعمال ام داوود همراه بوده و هستند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت:  با همکاری دفتر امام جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات، اداره آموزش و پرورش و همکاران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از یک ماه قبل در قالب دو جلسه هماهنگی ها لازم جهت حضور با شکوه دانش آموزان در مراسم اعتکاف صورت گرفت که جا  دارد از زحمت کشان و فعالان این امر خداپسندانه در شهرستان تشکر به عمل آوریم.
وی  تقویت و توسعه معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانش آموزان، آشنا کردن دانش آموزان با مباحث و معارف اسلامی و تقویت ارتباط و همدلی بین آنان را از مهم ترین اهداف این برنامه معنوی دانست و افزود: برای دستیابی به اهداف و اجرای مناسب   مراسم معنوی، با  مشارکت فعال دانش آموزان الحمدالله در سطح دانش آموزان و مساجد آشنایی خوبی را در بین دانش آموزان معتکف شاهد هستیم.
سید امین سجادیان اذعان نمود:  اعتکاف دانش آموزی موجب تعالی روح و ارتقاء جایگاه معنوی دانش آموزان خواهد شد و دانش آموزان در آیین اعتکاف در محیطی معنوی یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه خواهند کرد.
وی در انتها از خدمتگزارن مراسم با شکوه اعتکاف در شهرستان کازرون که در بیش از 14مسجد شهرستان کازرون در حال برگزاری می باشد کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: