آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون گفت: اعتکاف، معنویت خانواده ها و نیاز جامعه است‌.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر بیان داشت: عمل، فکر، ایمان و اعتقاد به خداوند متعال جایگاه ما را در ملاقات با پروردگار مشخص می کند.
وی با اشاره به آیه110سوره کهف، ادامه داد: با عمل صالح در دنیا ملاقات با پرودگار را در آخرت رقم بزنیم و خداوند با حقیت ايمان دیده می شود.
امام جمعه کازرون افزود:بزرگترین عذاب برای کافران در قیامت ندیدن پرودگار الهی است و امروز مالک اعمال خودمان هستیم و همه سختی ها می گذرد ولی اعمال است که باقی می ماند.
وی تصریح داشت: در سختی ها ایمان انسان اوج می گیرد و ثواب اعمال چند برابر می شود ودر قیامت نه کسی به درد کسی، نه پست و مقام دنیایی به درد نمی خورد و فقط اعمال انسان موجود و فراموش نمی شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی تاکید کرد: احتیاجات خانواده ها با معنویت آراسته می شود و اعتکاف معنویت خانواده‌ها و نیاز جامعه می باشد.
وی اشاره داشت: انس، الفت و معرفت خانواده ها با معنویت است و الحمدالله سیر انقلاب با حضور جوانان
 در برنامه ها صعودی است.
خطیب نماز جمعه کازرون خاطر نشان کرد: با حضور نوجوانان و جوانان کازرون شاهد اعتکاف پرشور در مساجد شهرستان کازرون هستیم که با این شور و نشاط سال آینده در تمامی مساجد کازرون اعتکاف برگزار خواهد شد.
وی در خصوص انتخابات و تأیید های شورای نگهبان بیان داشت: بعد از تایید شورای نگهبان کسی حق ندارد در خصوص صلاحیت ها صحبت کند و همه در پیروی از ولایت وظیفه داریم به رای شورای نگهبان احترام بگذاریم.
امام جمعه کازرون در انتها در خصوص  وفات حضرت زینب(س) و دهه فجر مطالبات را یادآور شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: