آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون
فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون گفت: لیله القدر انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی22بهمن می باشد.
سرهنگ پاسدار اسد فریدونی فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) در یادواره شهدای روستای سیف آباد کازرون در حسینیه سید الشهداء این روستا با گرامی داشت یادو خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا  با تقدیم جان خود همه چیز  را در طبق اخلاص در راه خدا فدا  نمودنند.
وی از اهمیت راه و اهداف شهدا در انتخاب مسیر گفت و اظهار  داشت: شهدا به تعصی از سرو سالار شهیدان و شهدای کربلا مسیر هدایت را انتخاب نمودنند.
فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) با دو توجه به صحنه  مهم برای انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن و انتخاب مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تصریح داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در  پیش رو اداء دین به خون  شهدای انقلاب اسلامی می باشد.
وی اذعان نمود: از وقایع و رخدادها در طول تاریخ اسلام درس و  عبرت  بگیریم  که خدای نخواسته برخی حوادث تلخ در تاریخ اسلام دوباره تکرار نشود که هرگز قابل بخشش نخواهد بود.م
  سرهنگ فریدونی  اضافه نمود: حکومت جمهوری اسلامی ایران یک حکومت الهی می باشد که همه چیز دست مردم است و این مردم هستند که سرنوشت خودشان را  در انتخابات مشخص می نمایند که چه کسانی برای خدمت به کشور برگزدیده شوند.
وی به اهمیت برپایی محافل و مجالس شهدا گفت و خاطر نشان نمود: برگزاری یادواره های شهدا مایه درس و عبرت است در این که در راه انقلاب، اسلام، ناموس و وطن چطور در پای اعتقادات خود ایستادگی نمائیم.
فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه از  اول خلقت انسان، دو جبهه حق و باطل وجود داشته و راه سوم وجود ندارد تاکید کرد:  شهدا با انتخابی عاشقانه، آگاهانه و با بصیرت راه الهی را انتخاب نمودنند  و  شهدا به دلیل در مسیر حق بودن از صدر اسلام  تا به الان جاودانه مانده  و خواهند ماند.
در این مراسم جانباز و آزاده سرافراز سید کرامت حسینی به روایتگری پرداخت و  دیلکه و اشعاری در وصف شهدا قرائت و گروه سرود شهید حاج قاسم سلیمانی در وصف انقلاب به اجرا پرداخت و در انتها با حضور مسئولین از خانواده معظم شهدا روستای سیف آباد با اهداء هدیه تجلیل به عمل آمد.                                        روستای سیف آباد در 10کیلومتری شرق شهرستان کازرون با تقدیم 13شهید، بیش از 50جانباز، 250رزمنده در دفاع حق علیه باطل در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی  نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: