آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
مسئول بسیج داتش آموزی بالاده
مسئول بسیج داتش آموزی بالاده از حضور فعال دانش آموزان در مراسم اعتکاف در بخش جره و بالاده خبر داد.
سروان پاسدار یوسف گندمکار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده بخش جره و بالاده از شهرستان کازرون خبر داد: بیش از 80نفر از دانش آموزان بخش جره و بالاده برای دومین سال در مراسم اعتکاف شرکت نمودنند.
وی ادامه داد: مراسم اعتکاف دانش آموزی در بخش جره و بالاده با همکاری امام جمعه و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش این بخش در مسجد امام حسین(ع) بخش جره و بالاده در حال برگزاری می باشد.
فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده بخش جره و بالاده شهرستان کازرون  با بیان اینکه اعتکاف یکی از بهترین مصادیق انتشار علم و دین و مذهب به جهان است.تصریح کرد: ان شالله با همکاری همه دستگاهها و ادارات بخش جره و بالاده شاهد استقبال از مراسم اعتکاف در بین مردم خصوصا دانش آموزان هستیم.
وی اعتکاف را بندگی و تطهیر روح و جان انسان دانست و اذعان داشت:  در این برنامه اعتکاف دانش آموزان با برنامه های فرهنگی مختلف شبی با شهدا، برنامه های تربیتی، آشنایی با آسیب ها فضای مجازی، بصیرتی، اخلاقی  و... با حضور سخنرانان برجسته شهرستان کازرون همچون حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسن مهبودی امام جمعه موقت شهرستان کازرون و... همراه بودنند.
گندمکار در انتها ضمن بیان اینکه معتکفین برای به جا آوردن اعمال ام داوود آماده می شوند از دست اندرکاران برپایی مراسم اعتکاف در بخش جره و بالاده تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: