آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
به مناسبت دهه فجر و 19بهمن ماه
به مناسبت دهه فجر و 19بهمن ماه نیروهای مسلح مستقر در کازرون با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کازرون دیدار و تجدید بیعت نمودنند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون صبح امروز به مناسبت دهه فجر و 19 بهمن ماه 1357بیعت تاریخی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی  با رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان کازرون با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کازرون دیدار و بیعت نمودنند.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عید مبعث اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی به قله های افتخار رسیده است.
وی ادامه داد: استواری، شجاعت و حماسه نیروهای مسلح اولین پیام به دشمنان در همه عرصه ها می باشد که در اوج تحریم توانستیم اوج بگیریم .
امام جمعه کازرون با گرامیداشت یادوخاطره شهدا اذعان داشت: شهدا در مقابله با کفر  اول از سیم خاردار نفس خود گذشتند و همه باید مواظب سیم خاردارهای نفس خود باشیم.
سپس حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقی در سپاه کازرون با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان نمود: ایام الله ها در تاریخ درس عبرت برای همگان است و مصداق مهم ایام الله در جهان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی می باشد.
وی تصریح داشت:  دهه فجر ایام الله می باشد چرا که حضرت امام خمینی (ره) با دست خالی با امید به خدا و تکیه بر حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی ایران را به سرانجام رسانید.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا و هوا تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا آماده در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.
همچنین در این مراسم سرهنگ پیاده ستاد داریوش بیژنی جانشین مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در سخنانی روز19بهمن را برگ زرینی در تاریخ انقلاب در بیعت هوانیروز ارتش با بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نام برد.
وی همچنین از آمادگی نیروی مسلح تا آخرین قطره خون در راه ولایت در دفاع از دین، ناموس و و وطن برابر  سوگند نامه که به زبان آورده ایم را  یادآور شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: