آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون
نشست بصیرتی و روشنگری جهاد تبیین بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون برگزار شد.
در این نشست بصیرتی جهاد تبیین حجه الاسلام رسول محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون به تبیین تحولات اخیر کشور و منطقه پرداخت و اظهار داشت: امروز برقراری امنیت ملی از مهمترین اهداف سیاست خارجی ایران اسلامی بوده و امنیت کشور ضمن اینکه متاثر از ساختارها و فرایندهای داخلی است، در ارتباط مستقیم با عوامل محیط مجاور و محیط منطقه ای است و لذا شناخت محیط منطقه ای و تحولات آن، می تواند گام بسیار مهمی در تقویت و حفظ امنیت کشور محسوب شود.

وی حماسه غزه را مهمترین تقابل گفتمانی بین تمدن غرب سلطه‌گر با تمدن نوین سلطه ستیز دانست و افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه درباره آثار و برکات دفاع مقدس در مقابل شبهه افکنی برخی فریب خوردگان فرمودند که ما در جنگ، ابهت ابرقدرت های شرق و غرب را در هم کوبیدیم، حماس و ملت قهرمان غزه هم در این حماسه باشکوه ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی و آمریکا را در هم شکستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با بیان اینکه طوفان الاقصی معادلات جهانی را برهم زد، خاطر نشان کرد: ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی از این عملیات متحمل شد به گونه‌ای سهمگین بود که سبب شد سران این رژیم نامشروع، اهداف بلندپروازانه اعلامی، چون نابود کردن مقاومت فلسطین و اعمالی، چون کوچ دادن ساکنان غزه به صحرای سینا و سایر کشور‌ها را مدنظر قرار دهند، ولی امروز به این اهداف نرسیده‌اند.

حجه الاسلام محمدی تصریح کرد: شروع عملیات طوفان الاقصی به دست نیروهای مقاومت فلسطین، نشان داد که مسئله فلسطین و آزادسازی قدس نقطه عطفی برای نظم جدید منطقه غرب آسیا خواهد بود.

وی گفت: حمله حماس به رژیم صهیونیستی باعث شد که بسیاری از کشورهای عربی منطقه دیگر اسرائیل را به رسمیت نشناسند و هیمنه ارتش غاصب و کودک‌کش اسرائیل شکسته شود.

در ادامه نشست مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با اشاره به دو انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهار داشت: امروز کشتی انتخابات در حال حرکت و 85 میلیون ایرانی وطن دوست و انقلابی بر روی عرشه آن نشسته و در نهایت ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ به ساحل خواهد رسید.

وی با بیان اهمیت و جایگاه ویژه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران افزود: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقعیت خاص کشور، هر ایرانی با بصیرت و دغدغه مند در انتخابات شرکت کرده و به تکلیف خود عمل می نماید.

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون انتخابات را میدان تبیین پیشرفت، اعتبار، عزت و عظمت مردم و همچنین میدان تبیین پایداری و استقامت و تحکیم پایه های نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: افرادی که در انتخابات شرکت می کنند و دیگران را نیز تشویق به شرکت می نمایند و برای معرفی نمودن اصلح تلاش می کنند بدانند که نزد خدا و ملت آبرومند و عزتمند خواهند بود و بدون تردید در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با انتخاب افراد شایسته می توانند اثرات بسیار مهم و سازنده ای داشته باشند.

مهندس شفیعی در ادامه به دستاورهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران اشاره و تأکید کرد: نگذارید تبلیغات و القائات رسانه های بیگانه شما را از تکلیف باز داشته و از توده مردم جدا کنند. اینها دلسوز نیستند و همین خوابی را که برای کشورهای عراق، سوریه، یمن، غزه و مردم آزاده دیده اند، بطور یقین برای ملت ایران نیز دیده اند.

وی در پایان یادآور شد: اگر انتخابات پرشور برگزار شود، به یقین به نفع کشور و مردم عزیز خواهد بود و ایران را در صحنه سیاسی بین الملل قدرتمند و با اقتدار نشان می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: