آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تنویر خبر داد:

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  روز دو شنبه مورخ 99/04/30در دیدار با  فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بخش جره - بالاده و بخشدار و اعضاء شورای اداری این بخش اظهار داشت: امروز بسیج و سپاه در کنار مسئولین خدوم و تلاشگر، باید تمام توان خود را در جهت حل مشکلات مردم بکار گرفته و پیگیری و رسیدگی امورات مردم وظیفه اصلی همه ی ما می باشد.

 سرهنگ توکل افزود: خداوند توفیق بدهد برای خدمت و کار جهادی آمده ایم، نه وامدار کسی و نه متعلق به حزب و گروه خاصی هستیم، بلکه فقط سلسله مراتب مان ولایت است. هرکسی در مسیر ولایت باشد و کار کند دستش را به گرمی می فشاریم و با او هستیم.

این مقام مسئول گفت: امام جمعه هر بخش به عنوان پدر معنوی آنجاست و وقتی بخشی متحد و همه ید واحده باشد ( که مدیر اجرایی بخشدار است و بازوی ایشان سپاه و بقیه ادارجات باشند)، بهتر و موثرتر می توانند مشکلات مردم وبخش را به صورت تخصصی برطرف کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: همواره باید ارتباطی قوی  مابین مسئولین و بسیجیان در این بخش برقرار باشد و همه حول محوریت امام جمعه و امامان جماعت مساجد جمع شوند و از ظرفیت تمامی  قومیت ها جهت کار فرهنگی و جهادی استفاده شود.

در ادامه بخشدار بخش جره وبالاده افزود: بدون شک خدمات بسیج و میزان تاثیر تفکر بسیجی در تمامی زمینه  ها و عرصه های مختلف بعنوان اصلی ترین معیار  کاربردی بودن این تفکر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بوده و تقویت این تفکر و حمایت و تعامل با مجموعه بسیج باید در راس تفکرات تمامی مدیران اجرایی قرار گیرد

در پایان  فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) بخش جره وبالاده گفت: ما با قاطعیت و عزمی محکم در ادامه طریق شهدای گرانقدر گام  خواهیم برداشت و در این راه ، انسجام  و وحدت همه ی مسوولین و حمایت مردم همیشه در صحنه ، بیشترین میزان تاثیر را خواهد داشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: