آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
در شهرستان کازرون:
چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور مسئولان در شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون با حضور امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه ،فرماندهی و نمایندگی در سپاه ناحیه و برخی از مسئولان شهرستان چهارمین جشنواره مالک اشتر در کازرون برگزار شد.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه بزرگترین دستاورد بسیج رضایت فرمانده کل قواست بیان داشت: کارکردن در مجموعه ای که در سلسله نورانیت رهبری می باشد باعث افتخار و مباهات می باشد.

وی با بیان اینکه به مدال و قهرمانی در نهاد مقدس بسیج مفتخریم افزود: باید سرباز خوب و راستین برای ولایت باشیم. چراکه در تجربه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ثابت شده که میزان، ولایت پذیری است..

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه حتی دشمنان نیز نسبت به تدبر و خردمندی رهبر عزیز ما زبان به تحسین باز کرده اند گفت: با این حال تکلیفی که به دوش داریم، عیار ولایت پذیری ما را مشخص میکند.

او اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف حکم جهاد و آتش به اختیار داده‌اند. لازم است پس عملکردمان در زندگی شخصی‌مان را در برابر بیانات و مطالبات رهبر انقلاب بسنجیم و رفتارمان را احسن کنیم‌.

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه موفقیت هر رده، حاصل زحمات همه و موفقیت مجموعه را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: موفقیتی بالاتر از رضایت رهبر معظم انقلاب در کشور نداریم و همواره بسیج بالاترین رضایت ها را از ایشان دریافت کرده و تاکنون انحراف و خطا نداشته است.

در ادامه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک هفته بسیج و خوش آمد به مسئولان و بسیجیان در جشنواره بیان نمود:امروز افتخار داریم در سطح استان رتبه های برتر در بسیج مربوط به شهرستان کازرون می باشد که رتبه برتر استادیاری استان فارس با مسئولیت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلیمن صباحی مربوط به این شهرستان می باشد .

وی ادامه داد:بسیج در ماموریت ها و کمک به مردم سراز پا نمی شناسند و شب روز ندارد و زحمت می کشند و به صورت جهادی و انقلابی پای کار هستند چرا که با تفکر بسیجی به همراه روحیه جهادی و عمل انقلابی خستگی ناپذیر وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد:جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی و زحمات یکساله همه عزیزان بسیجی در کارگروها می باشد و امروز میربان چهارمین جشنواره مالک اشتر در خدمت بسیجیان شهرستان می باشیم.

وی تصریح داشت: تجلیل از برترین ها نتیجه زحمات همه در سلسله مراتب می باشد و بسیج افتخار دارد گوش به فرمان بوده چشم و گوش بسیجیان به لبان مقام معظم رهبری همراه با علم و ادب و اخلاق همراه با شعور و حرارت می باشد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل خاطر نشان نمود: ماموریت کلان بسیج بیانیه گام دوم انقلاب می باشد گرچه خطاب در بیانیه بسیج نمی باشد ولی ما خودمان را مخاطب در گام دوم انقلاب می دانیم.

در پایان با حضور مسئولین شهرستان به نفرات برتر چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج کازرون لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: