آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
فرمانده سپاه فسا:
سرهنگ رحمانی گفت: گفت: بسیج در همه اقشار بیدار و تکلیف محور است و هر جا که نیاز باشد برای حفظ دستاوردهایی که با خون هزاران شهید بدست آمده است به وظیفه انقلابی خود عمل می کند.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فسا، همایش کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان و فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی فسا برگزار شد. 

سپاه فسا در سال 94 ده میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می کند/ما مردم را محرم انقلاب و آمریکا را کماکان شیطان بزرگ می دانیم

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه فسا در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشگام مبارزه با استکبار و کاپیتولاسیون آمریکایی، شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد به ورود و تشییع با شکوه شهدای غواص به کشور اشاره کرد و گفت: سلام و درود بر 175 تن از از غواصان و خط شکنان دریادل عملیات کربلای 4 که با دستان بسته و لب تشنه شهید شدند تا ما دستانمان باز باشد و بتوانیم از عزت، شرف، حیثیت ملت و شهدایمان دفاع کنیم.

سرهنگ رحمانی با ذکر این جمله از مقام معظم رهبری که "اقتصاد مقاومتی يعنی آن اقتصادی كه در شرايط فشار، در شرايط تحريم، در شرايط دشمنی ها و خصومت های شديد می‌تواند تعيين كننده رشد و شكوفايی كشور باشد"، گفت : امروز عرصه اقتصاد بخاطر سیاست های خصمانه آمریکا به عرصه کارزار و جنگ تبدیل شده است، در این عرصه هرکس بتواند به نفع کشور تلاش کند جهاد کرده است.

فرمانده سپاه فسا افزود: اقتصاد مقاومتی باید از حالت شعار به عمل تبدیل شود، بحث های اقتصاد مقاومتی شاید هزاران مرتبه از طرف مسئولین مختلف تکرار شده باشد اما در عمل چیزی دیده نشده و یا کمتر دیده شده است، اقتصاد مقاومتی با تکرار زبانی اتفاق نمی افتد بلکه باید ظرفیت ها و استعدادهای مادی و معنوی کشور را شناخت و آن را با تکیه بر توان مردم به درستی به‌کار گرفت تا اقتصاد کشور رشد کند.

سپاه فسا در سال 94 ده میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می کند/ما مردم را محرم انقلاب و آمریکا را کماکان شیطان بزرگ می دانیم

سرهنگ رحمانی در ادامه صحبت هایش به وجود دو دیدگاه در بحث اقتصاد کلان کشور اشاره کرد و گفت: یک نگاه می گوید ما باید پیشرفت اقتصادی را با استفاده از ظرفیت درون کشور و با تکیه بر توان و فرهنگ انقلابی و اسلامی مردم تامین کنیم و در مقابل دیدگاه دیگری وجود دارد که معتقد است پیشرفت کشور با استفاده از کمک بیرون از مرزها و حتی کنار آمدن با مستکبرین میسر است، اما شرایط کنونی کشور و تحریم های ظالمانه دشمنان خط بُطلانی بر دیدگاه دوم است.

فرمانده سپاه فسا افزود: امروز قدرت های مستکبر می خواهند همین نگاه دوم در مردم ما تقویت شود و این مطلب به صراحت در پیام به اصطلاح نورزوی رئیس جمهور آمریکا نیز آمد؛ متاسفانه برخی هم در داخل این تفکر را ترویج می کنند، جواب این افراد این است که پیشرفت در سایه تحریم ولو به کُندی صد شرف دارد بر پیشرفتی که توام با پذیرش ذلت و از دست رفتن استقلال کشور باشد. آیا پیام شهدای غواص جز این است که ما با دستان بسته و لبان تشنه شهید شدیم اما تسلیم نشدیم؛ راه پیروزی ما در ایستادگی و مقاومت است.

فرمانده سپاه فسا اضافه کرد: برخی می خواهند ملت ما جنایت های آمریکا، کودتای 28مرداد، تحریم‌های اخیر، ترور دانشمندان، راه‌اندازی ده‌ها شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه ملت ایران، فتنه ۸۸ و توهین‌های مستمر مسئولین آمریکا نسبت به مردم ایران را نادیده بگیرد اما جنایت های آمریکا هیچگاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهند شد.

سرهنگ رحمانی در ادامه صحبت هایش به مانع تراشی برخی مسئولین در برگزاری همایش بسیج دانشجویی فسا نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشاهده می شود اگر کسی بخواهد ماهیت استکبار را برای جوانان روشن کند برای او به بهانه های مختلف محدودیت درست می کنند اما فضا را برای ترویج نگاهی که افتادن به دامن غرب را تبلیغ می کند باز می گذارند.

سپاه فسا در سال 94 ده میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می کند/ما مردم را محرم انقلاب و آمریکا را کماکان شیطان بزرگ می دانیم

عضو شورای تامین شهرستان فسا به وظیفه ذاتی بسیج هم اشاره کرد و گفت: بسیج در همه اقشار بیدار و تکلیف محور است و هر جا که نیاز باشد برای حفظ دستاوردهایی که با خون هزاران شهید بدست آمده است به وظیفه انقلابی خود عمل می کند. ما مردم را محرم انقلاب و آمریکا را همچنان شیطان بزرگ می دانیم.

سرهنگ رحمانی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه در سال گذشته بسیج سازندگی فسا با پرداخت تسهیلات 8 میلیارد ریالی توانست برای200 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کند گفت: در سال جاری نیز مبلغ ده میلیارد ریال تسهیلات در راستای اشتغال‌زایی و طرح های اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار گردیده که با اولویت ایجاد تعاونی های تولیدی و طرح های کوچک زود بازده ازطریق بانک عامل به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: