کد خبر: ۶۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
دروه راویان (طاها)در تاریخ 7شهریور ماه سال 1394 در دانشکده علوم قرآنی شیراز آغاز شدکه خلاصه ی از روز اول آن را از نظر می گذرانیم.

 دوره تربیت راوی (طاها)در تاریخ 7شهریور ماه سال 1394 در دانشکده علوم قرآنی شیراز آغاز شدکه خلاصه ی از روز اول آن را از نظر می گذرانیم.

سردار مینایی رئیس کنگره سرداران و۱۴ هزار و 600شهید استان فارس در جلسه افتتاحیه دروه راوی گری بیان داشت :

هدف از برگزاری یادواره شهدا رسیدن به راه و سیره شهدا می باشدوهمچنین اذعان داشت که تنها عاملی که باعث شده آمریکا به ایران حمله نکنند آمار شهدای ایران بوده است.

دکتر مومن باقری در دومین جلسه از دوره راویان طاها پس از ذکر مشخصاتی از مناطق عملیاتی بیان داشتند که شخص راوی حتما باید ساختار ذهنی درستی نسبت به اسلام وانقلاب داشته باشد ودر راویت گری نباید احساساتی شد و و به گونه دیگری وقایع را نقل کرد.

حجة الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا حدائق در جلسه ی که با عنوان اخلاق روایت گری برگزار شد فرمودند : راوی روایت گر وبیان گر خوبی هاست قطعا شخص راوی باید داری اوصافی باشد:1-در زندگی خود راهی برای شیطان باز نکند 2-باید زبانش را از غیبت وتهمت نگه دارد.

ایشان بیان داشت یکی از رموز روایت گری راست گویی است.

جناب سرهنگ رضا متولی طی سخنانی مهم ترین پاتک در مقابل جنگ دشمن را عملیات بزرگ راهیان نور دانستند وایراد کردند که از راهیان نور آمریکایی واسرائیلی ها هم وحشت دارند .

سخنرانی جلسه پایانی روز اول نیز دکتر کوشکی استاد دانشگاه وتحلیل گر سیاسی بودند که در بیاناتی مهم فرمودند زیارت عاشورا یعنی:خط کشی بین حق وباطل.

وی افزود:96 درصد از شهدا علت به جبهه آمدن خود را اطاعت از ولایت فقیه ذکر کردند.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: