کد خبر: ۶۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
دوره تربیت راوای طاها در روز دوشنبه 9شهریور ماه سال 1394 دانشکده علوم قرآنی شیراز به پایان رسیدواختتامیه دوره در ساختمان کنگره سرداران و15000شهید استان فارس برگزار گردید،که خلاصه ای از آن را می توانید در ذیل بخوانید.

کلاس پایانی روز اختتامیه به صورت کار گروهی وتخصصی برگزار گردید که به شرح زیر می باشد.

کار گروه بسیج اساتید دانشگاه که به بررسی نحوه نشر ارزش های دفاع مقدس وسیره شهدا در محافل دانشجویی و دانشگاهها پرداختند وراه کارهایی جهت این امر مهم ارائه شد.

کار گروه بسیج فرهنگیان که به بررسی نحوه نشر ارزش های دفاع مقدس وسیره شهدا در محافل دانش آموزی و مدارس پرداختند وراه کارهایی جهت این امر مهم ارائه شد.

کار گروه بسیج طلاب در کنار کار تبلیغی خود به بررسی سیره شهدا که ادامه دهنده راه کربلای حسینی هستند، نیز بپردازند.

کار گروه بسیج مداحان درکنار مرثیه سرای در وصف سالار شهیدان(آقا اباعبدالله)،یاد ونام شهدای دفاع مقدس را زنده نگه دارند.

کارگاه گروه خواهران با موضوع بررسی وراه کارهای نشر ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید با مدیریت سرکار خانم جوکار برگزار گردید و طرح هایی ارائه شد.

در جلسه دوم این کارگاههای  گروهی هرکدام از شرکت گنندگان 5 دقیقه فرصت داشتند تا مهارت بیانی خود را در معرض رقابت با دیگران قرار دهند.

در ادامه کارگاه گروهی خواهران، سرکارخانم علی محمدی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر استان فارس،در مورد نقش بی بدیل وکم تر دیده شده ی زنان وخانواده شهدا مطالبی را بیان کردند:

نقش زنان در دفاع مقدس بارز بود،خانم های که دغدغه ی اسلام وکار فرهنگی داشتند ودرپشت جبهه فعالیت می کردند.مادرانی که فرزندان خود را به نحو احسن تربیت کرده وهرکدام از این فرزندان،رزمنده شجاع و با غیرت بودند که در جنگ حق علیه باطل می جنگیدند.

مراسم اختتامیه باسخنان سردار مینایی رئیس کنگره سرداران و15000شهید استان فارس،گزارشی از دوره تربیت راوی طاها،آغاز شد که طی آن به سطح تحصیلات شرکت کننده،شیوه گزینش واقشار هدف و...اشاره شد.

گزارش روز پایانی دوره تربیت راوی طاها

مراسم اختتامیه با سخنرانی سردار حق طلب ریاست کل حفظ نشر دفاع مقدس ،ادامه یافت که ایشان به بیان خاطره ای از رهبر انقلاب پرداختند که طی آن امام خامنه ای دغدغه خودرا در غالب 2هشدار به ما منتقل فرمودند.

1-جلوگیری از فراموشی حادثه دفاع مقدس 2-جلوگیری از تحریف حادثه دفاع مقدس.

بعد از تمام شدن نماز جماعت مسئولین حفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس در نواحی و شهرستانها باسردار حق طلب وباحضور سردار مینایی ومعاونت های حفظ آثار استان، جلسه ی برای رفع مشکلات برگزار شد که طرح های برای رفع مسائل ارائه گردید.

در این جلسه ،ضرروت حضور نماینده حفظ اثار در نواحی شرح داده شده وهمچنین شرح وظایف آنها ومواردی که لازم است در شهرستان پی گیری نمایند از جمله جمع آوری هر گونه آثاراز شهدا دفاع مقدس مانند :عکس،دست نوشته وخاطرات مخصوصاسیره های تربیتی از پدران ومادران وهم رزمان و... جهت ثبت وحفظ این ارزشها انجام شود.

و پی گیری برنامه ی آبروی محله ،جهت بالا بردن عزت واحترام خانواده شهدا انجام شد.


گزارش روز پایانی دوره تربیت راوی طاها

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: