آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
به مناسبت دهه فجر؛
اردوی جهادی یک روزه گروه جهادی شهید نعمت الله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان کازرون، اداره جهاد کشاورزی و اداره امور عشایر شهرستان کازرون در منطقه اسکان عشایر چاه شیرین به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش ”تنویر" کازرون، اردوی جهادی یک روزه گروه جهادی شهید نعمت الله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان کازرون، اداره جهاد کشاورزی و اداره امور عشایر شهرستان کازرون در منطقه اسکان عشایر چاه شیرین به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

امیر سیاحی مسئول این گروه جهادی گفت: گروه جهادی شهید نعمت الله ابوالحسنی یک گروه جهادی تخصصی است که در عرصه دامپزشکی فعالیتهای جهادی دارد.

این دانشجوی بسیجی با اشاره به خدمات صورت گرفته در منطقه محروم چاه شیرین بخش جره و بالاده کازرون بیان کرد: در این منطقه واکسیناسیون 400راس دام ، 21هزارمتر مکعب سمپاشی و ضدعفونی محل نگهداری دام و طیور، معاینه کلی 6هزار راس دام ، معاینه70راس دام ، جراحی سزارین گاو ، 10کلاس آموزش ترویجی ، شناسایی 30راس دام بیمار انجام شد.

وی افزود: تا کنون این گروه جهادی در سال جاری بیش از20هزار دام و طیور شهرستان کازرون را واکسینه کرده و کلاس های آموزشهای ترویجی و مبارزه با بیماریهای مشترک دام و طیور را برگزار کرده است

مسول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون با اشاره به فعالیتهای دیگر این گروه اظهار داشت: معانیه جمعی بیش از 100هزار دام و طیور و معاینه بیش از 650راس دام و جراحی 26راس دام از جمله فعالیتهای این گروه در سال جاری بوده است

امیر سیاحی در پایان گفت: جا دارد از زحمات و همراهی خالصانه دکتر امیر وفافر و همکاری ریاست محترم دانشکده دامپزشکی و ریاست محترم اداره دامپزشکی شهرستان کازرون در برگزاری این اردوها تقدیر و تشکر نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: