آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون به توهین های های صورت گرفته به مقدسات؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون توهین های صورت گرفته توسط برخی از ستادهای انتخاباتی به مقدّسات را شدت محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل این اقدام زشت و ناپسند شدند.
به گزارش "تنویر"، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون توهین های صورت گرفته توسط برخی از ستادهای انتخاباتی به مقدّسات را  شدت محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل این اقدام زشت و ناپسند شدند.

در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر که تنور انتخابات ریاست جمهوری داغ شده است خبرهای عجیب و غریب و گاهی ناگواری از گوشه و کنار کشور می‌ رسد که جای بسی تأسف است.

این بیانیه می افزاید: یکی از این اتفاقات ناگوار توهین یکی از افراد حاضر در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در ایلام به امام رضا(ع) است و با فاصله کمی بعد از آن جمعه گذشته در افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در اصفهان سخنران جلسه در صحبت‌های خود به شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) اهانت کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کازرون در بیانیه با اشاره به سوابق توهین های یک جریان خاص سیاسی در کشور، عنوان داشت: در کارنامه و سوابق این جریان همواره سیاه و ظلمانی در هتاکی و اهانت به ارزش‌های دینی به ویژه ساحت حضرات ائمه معصومین وجود دارد.

این بیانیه یادآور شد: آنچه که این جریان درباره آن دچار اشتباه محاسباتی شده است این است که با عنوان کردن مطالب ضد ارزشی و اپوزسیونی بتواند برنده انتخابات پیش رو باشد که سخت در اشتباه اند.

این بیانیه با مطرح کردن این موضوع که نامزده های ریاست جمهوری نباید حاضر شوند برای به قدرت رسیدن چند صباحی در دنیای فانی، آخرت خود را به ثمن‌بخس بفروشند، می افزاید: اما چه کنیم که عده‌ای برای رسیدن دیگران به آب دماغ بز و دستیابی آنان به استخوان خوک در دست جذامی، خسر الدنیا و الاخره شده اند.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون آمده است: ما دانشجویان بسیجی اقدامات توهین‌آمیز اخیر یکی از ستادهای انتخاباتی علیه ولی‌نعمتمان امام رضا(ع) و علیه شهدای مدافع حرمین حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) را به شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضایی اقدام سریع علیه این یاوه‌گویان و دشمنان نظام را خواستاریم  و از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز خواهان برخورد قانونی با ستادهای متخلف هستیم.

گفتنی است اواخر هفته گذشته در مراسم افتتاح ستاد حسن روحانی در استان ایلام، مجری این برنامه که از عناصر اصلاح‌طلب در استان ایلام است، در اظهاراتی سخیف، مطلبی موهن را خطاب به امام هشتم شیعیان جهان ایراد کرد در ادامه این بی حرمتی نیز کرباسچی در جلسه اصلاح طلبان اصفهان به مدافعان حرم حمله کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: