آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
دانشجوی بسیجی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بالاده:
فعال دانشجویی کازرون گفت: تفکری که برای مدیرانش حقوق ده ها میلیونی قائل است نمی تواند به فکر محرومان و پابرهنگان باشد
به گزارش سرویس «تنویر»، علا بحرانی فعال دانشجویی کازرون سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه شهر بالاده در سخنانی با اشاره به حادثه انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر گلستان، گفت: با وجود آنکه شرایط کارگاه این معدن از لحاظ ایمنی اصلا مناسب نبود و باید ناظران و بازرسان ادارات متولی از ادامه کار معدنکاران جلوگیری میکردند اما کارگران در بدترین شرایط ممکن، جان خود را کف دست قرار داده و برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

این فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی با گرامی داشت روز جوان و نیمه شعبان، برگزاری انتخابات را مظهر حضور مردم در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: با برگزاری هر انتخابات؛ خونی تازه در پیکر انقلاب و نظام دمیده خواهد شد که اگر به صورت گسترده، بانشاط، با شور و شوق و همراه با امنیّت برگزار گردد موجب مصونیت کشور می شود.

این فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب بالا رفتن قدرت چانه زنی دیپلمات ها در صحنه های جهانی دانست و بیان داشت: با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای استقامت کشور در مقابل دشمنی ها زیاد می گردد و دشمن را از طمع ورزیدن فکر ضربه زدن به کشور وتوسعه و فساد و فتنه منصرف می کند. پس بدانید هر رای مشت محکمی به دهان مستکبر و یاوه گویان است.

بحرانی با بیان اینکه در میان افراد احراز صلاحیت شده ببرای تصاحب دستگاه اجرایی کشور باید به دنبال اصلح بگردیم و به وی رأی دهیم، گفت: آینده کشور به تصمیم امروز ما بستگی دارد زیرا که رئیس جمهور آینده با رأی من و شما بر سر کار خواهد آمد.

وی بیان داشت: مطمئنیم اگر رئیس جمهور متدین باشد، مصالح انقلاب و کشور را بر مسائل شخصى یا گروهى، مقدم می ‏داند و به جای اطرافیانش به مردم خواهد رسید.

این فعال دانشجویی با اشاره به برخی از ویژگی های فرد اصلح گفت: مردم به کسی که دارای زندگی ساده و بی آلایش و بی اعتنا به جلوه های فریبنده دنیا، توأم با رعایت عفت و پاکدامنی در خانواده باشد رآی می دهند نه به کسانی که خود و اطرافیانش در خانه های چندمیلیاردی ولنجک سکنی گزینند. یادمان نمی رود امام علی علیهالسلام میفرمایند: «حکمرانی طعمه و خوراک نیست، بلکه امانت است».

وی گفت: به کسی رای خواهیم داد که به اقتصاد مقاومتی نه در شعار و سخنرانی که در عمل اعتقاد راسخ داشته باشد و  نیت‌ها را برای خدمت به محرومان خدایی کند و شعارشان درجهت حمایت ازطبقات ضعیف باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: