آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر ولایتی:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار انتخاب هر چه سریعتر رئیس این واحد دانشگاهی و پایان دادن به وضعیت آشفته فعلی شدند.
به گزارش سرویس دانشگاه "تنویر"، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به  دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار انتخاب هر چه سریعتر رئیس این واحد دانشگاهی و پایان دادن به وضعیت آشفته فعلی شدند.

در این نامه آمده است: قریب به پنج ماه است دانشگاه آزاد اسلامی کازرون که یکی از قدیمی ترین  و بزرگ ترین دانشگاه های آزاد  کشور می باشد با حکم سرپرستی فردی دو مسولیتی که هر دو سنگین است مدیریت می شود و کیست که نداند مدیریت کارآمد بر دانشگاه آزاد کازرون برای فردی که خود دبیر هیأت امنا دانشگاه های استان فارس می باشد تقریباً محال است.

این نامه می افزاید: دانشگاه ما در این روزها همچون کشتی بدون ناخدا رها شده است و در این میان سیاسی کاری ها همچون امواج خروشان بر پیکره این کشتی اصابت کرده و مانع از انتخاب رئیس جدید شده است.

در این نامه خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی نوشته شده است: خلاء رئیس و مشکلات موجود در دانشگاه باعث ایجاد گروه های خودمختاری شده که عرصه را برای دانشجو که مالکان واقعی دانشگاه هستند تنگ کرده و شرایط را برای بهره برداری جناهای سیاسی فراهم نموده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در این نامه آورده است: بدهی های میلیاردی دانشگاه از یک سو و تکمیل نشدن بیمارستان آموزشی امام علی (ع) از سوی دیگر تنها دو مورد از ده ها موردی است که ضرورت انتصاب رئیس جدید دانشگاه را بدون فوت وقت، قوت می بخشد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در این نامه با انتقاد شدید از سیاسی کاری جریانات و گروه های سیاسی خارج از دانشگاه که مانع از انتخاب رئیس جدید برای این دانشگاه شده اند از رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی خواستند بدون توجه به این فشارها، به آشفته بازار کنونی مُهر خاتمت بزند.

در پایان این نامه خطاب به رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بر حسب وظیفه و رسالتش بر خود لازم می داند برای دفاع از حقوق صنفی و آموزشی دانشجویان وارد عمل شده و از حضرتعالی می خواهد زیر بار فشارهای سیاسی نرفته و به صورت مستقل و در اسراع وقت به مطالبه به حق دانشجویان که همانا انتخاب مدیری توانمد و ارزش مدار برای ریاست این دانشگاه است، جامه عمل بپوشانید.

گفتنی است پس از آنکه در دی ماه سال گذشته دکتر سعید خاتم ساز جای خود را به دکتر عبدالحمید فرزانه دبیر هیات امنا دانشگاه های استان داد و موقتاً با حفظ سمت، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون شد همواره زمزمه هایی مبنی بر انتخاب رئیس دانشگاه آزاد کازرون به گوش می رسید تا اینکه سوم اردیبهشت همین ماه بود که خبر انتصاب دکتر جمال الوانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد کازرون بر روی خروجی خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر پایگاه های خبری قرار گرفت اما ظاهراً فشارهای سیاسی خارج از دانشگاه مانع از اجرای حکم وی تا به امروز شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: