آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
مسئول بسیج دانشجویی کازرون:
مسؤول بسیج دانشجویی کازرون گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری بهتر است به جای رقیب‌هراسی و انشاءخوانی، برنامه‌های خود را ارائه دهند و به توضیح عملکردشان بپردازند.

به گزارش تنویر، مسؤول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری برای دشمنان نظام، گفت: بازیگران بی‌شماری از سلطنت طلب و منافق تا فتنه‌گر و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در تلاش هستند تا در این انتخابات خلل به وجود آورند.

محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی کازرون


محسن رحمانی به آرایش موجود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: برخی‌ها از آنجایی که دست‌شان از ارائه برنامه خالی است به بداخلاقی‌های تبلیغاتی روی آورده‌اند و متوسل شدن به خوانندگان و کارگردانان معلوم‌الحال و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنّی از مصادیق این بداخلاقی‌هاست که اوج ضعف این جریان را ثابت می‌کند.

وی با انتقاد شدید از کسانی که در هم‌صدایی با دشمن، اقتدار نظامی و شهرک‌های موشکی سپاه را زیر سوال می برند، خاطرنشان کرد: جای سؤال است که چرا برخی با دشمن هم صدا می‌شوند و شهرک‌ها و آزمایشات موشکی و توانمندی‌های نظامی کشورمان را زیر سوال می برند.

مسؤول بسیج دانشجویی کازرون تصریح کرد: سایه شوم جنگ را فلان قرارداد از سر مردم برنداشت، بلکه حضور همیشگی مردم در صحنه و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی بود که جرات جنگ به دشمن را نداد.

رحمانی با بیان اینکه هر وقت که انقلابیون بر سر کار آمدند عزّت، امنیت، صلح و آرامش در کشور بیشتر شده است، عنوان داشت: مردم دیدند افرادی که با شعار بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی سرکار آمدند چگونه سفیرشان را در سازمان ملل راه ندادند؛ نامزدهای ریاست جمهوری در این خصوص واقعیت‌ها را بگویند و به مردم آدرس غلط ندهند.

وی بیان داشت: امروز مردم دغدغه معیشت دارند و کاندیداهای ریاست جمهوری بهتر است به جای رقیب‌هراسی و انشاءخوانی، برنامه‌های خود را ارائه دهند و به توضیح عملکردشان بپردازند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کازرون با اشاره به راه اندازی قرارگاه انتخاباتی بصیر در بسیج دانشجویی کازرون گفت: در این قرارگاه با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی و کمک به دانشجویان در انتخاب فرد اصلح برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های کازرون در قالب‌های مختلف شامل کافه انتخابات، کرسی آزاداندیشی، تریبون آزاد، نشست‌های سیاسی، تغذیه تابلوهای دانشجویی، انتشار نشریه، سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه‌های نمازجمعه، همایش بصیرتی «انقلابیون جوان»، پاتوق مطالبه‌گری، اعزام دانشجو مبلغ به روستاها، گعده‌های خوابگاهی، مناظرات دانشجویی، اکران فیلم‌های سیاسی و ... تدارک دیده شده است.

رحمانی در پایان با یادآوری این موضوع که بسیج دانشجویی خود را متعلق به اصل نظام می‌داند و فعالیت‌های سیاسی خود را بر اساس مکتب ناب تشیّع و منویات ولایت‌فقیه تنظیم می‌کند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی وابستگی به هر جریان سیاسی و ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی را موجب تنزّل شأن خود دانسته و به شدّت از آن امتناع می‌کند.

وی اضافه کرد: البته همسو بودن نظرات هر گروه سیاسی با نظرات اصولی بسیج دانشجویی به منزله تنزّل جایگاه بسیج دانشجویی و وابستگی به آن حزب یا جناح نیست.

مسؤول بسیج دانشجویی کازرون با بیان اینکه بسیج دانشجویی در هیچ انتخاباتی به نفع یا علیه فردی از نامزدها اعلام موضع نخواهد کرد، تأکید کرد: البته این موضوع به معنای عدم معرفی ملاک‌ها و معیارهای نامزد اصلح یا نقد کاندیداها نمی‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: