آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
حوزه بسیج اصناف کازرون برگزار کرد :
نشست روشنگری بسیج اصناف کازرون با سخنرانی فرمانده ناحیه سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان در سالن آمفی تاتر شهیدان داوودی ناحیه مقاومت و با حضور بسیجیان اصناف و روئسای اتحادیه های صنفی ، اتاق اصناف کازرون برگزار گردید .
نشست روشنگری بسیج اصناف کازرون با سخنرانی فرمانده ناحیه سرهنگ دوم پاسدار  شهرام افشاریان  در سالن آمفی تاتر شهیدان داوودی  ناحیه مقاومت  و با حضور بسیجیان اصناف و روئسای اتحادیه های صنفی ، اتاق اصناف کازرون برگزار گردید .
 سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست بصیرتی اصناف شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت اعیادشعبانیه ريال این ماه را فرصت مناسبی برای خودسازی و مهیا نمودن خود برای ورود به ماه مهمانی خدا دانست .
وی در ادامه نقش اصناف و بازاریان را در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش تاثیر گذار دانست .
افشاریان افزود اصناف و بازاریان در هشت سال دوران دفاع مقدس با پشتیبانی ها و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی نقشی بسیار موثر در اداره جنگ داشتند .
ایشان ادامه دادند اصناف همچون گذشته در این جنگ اقصادی هم می تواند نقش موثر خود را همچون گذشته در کمک به به اداره کشور داشته باشد .
شهرام افشاریان در خصوص انتخابات افزود ، انتخابات نشانه مردم ساری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و شرکت حداکثری در آن نشانه اقتدار نظام و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود .
وی در در پایان در خصوص ویژگی های کاندید اصلح و ویژگی های رئیس جمهور را از منظر مقام معظم رهبری تشریح و مهمترین ویژگی رئیس جمهور را استکبار ستیز ، ولایت مدار ، مردمی دانست و مهمترین اقدام آن را کمک به محرومین جامعه و حل مشکلات  اقتصادی و اشتغال بر پایه اقتصاد مقاومتی دانست .
در ابتدای این دیدار سروان پاسار اسلام کاظمی فرمانده حوزه بسیج اصناف ضمن خیر مقدم به مدعوین مهمترین وظیفه اصناف را کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی دانست و در ادامه افزود در صورت تحقق این امر موجب ریشکنی فساد در جامعه ، طلاق ، حل معضلات و مشکلات بیکاری جوانان خواهد شد .
نشست روشنگری بسیج اصناف کازروننشست روشنگری بسیج اصناف کازروننشست روشنگری بسیج اصناف کازرون
برچسب ها: بسیج اصناف ، کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: