آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون پیش از خطبه‌های نمازجمعه بالاده کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کازرون گفت: امروز می‌بینیم کسانی که دستشان از ارائه عملکرد خالی است به سیم آخر زده و انتحاری عمل می‌کنند؛ به جای تمرکز بر داشته‌های خود بر تخریب داشته دیگران می پردازند که اگر کارنامه قابل قبولی بود این کارها را نمی‌کردند.
به گزارش تنویر، محمدعلی عطایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه بالاده کازرون و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: تبریک ولادت حضرت قائم عج اله تعالی فرجه ضرورت بررسی نقش انقلاب اسلامی در تغییر رویکرد به اندیشه مهدویت بر اهل اطلاع پوشیده نیست. با وجود اینکه آموزه مهدویت، ماهیتی درس‌آموز دارد، در طول تاریخ، این آموزه در حیات سیاسی اجتماعی شیعیان کم‌رنگ یا به عبارتی دچار تحریف و انحراف شد و انقلاب اسلامی بود که مانع از انحراف در این اندیشه شد.

 

وی افزود: انتخابات در کشور ما نه نه تنها بلکه برای دلسوزان نظام حائز اهمیت است؛ بلکه برای دشمنان نیز دارای درجه اهمیت بالایی است

 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: گفتمان انقلابی در این انتخابات چشم شان به جوانان تحصیل کرده و خوش فکر داخلی است نه به بیرون از مرزها؛ خدمت به طبقه محروم و مستضعف جامعه که الحق ولی نعمتان واقعی کشور همین ها هستند را برای خود ضرورتی اجتناب ناپذیر می دانند نه مرفحان بی درد شمال شهر نشین تهران را

 

عطایی گفت: در طرف دیگر جریانی قرار گرفته است که فکر و ذهنش با گاوآهن مکاتب فکری غرب و شرق شخمو شیار خورده است؛ دغدغه اصلیشان در این روزها رأی آوری به هر صورت ممکن حتی با زیر پاگذاشتن اخلاق و تحت الشعاع قرار دادن امنیت ملی کشور است.

 

وی بیان داشت: 45 ماه از مجموع 48 ماه فرصت دولت یازدهم گذشت و عمر این دولت هم رو به انتهاست. روز حساب فرا رسیده و دولت یازدهم مانده و وعده‌هایی که چهار سال پیش داده است. عکس و فیلم و اسناد وعده‌های آن روزها موجود است و عملکرد چهار سال گذشته هم پیش روی مردم است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون ادامه داد: هرچند در سال‌‌های اخیر بسیاری از آمارها محرمانه بوده و انتقادهای دلسوزان با برخوردهای تند دولت مواجه شده است ولی امروز در آستانه انتخابات، مردم به حق انتظار دارند در مناظرات تلویزیونی که با مطالبه و استقامت ملت، زنده پخش خواهد شد، کاندیداهای ریاست جمهوری پاسخگوی وضع موجود باشند و راهکارهای عبور از بحران‌های کنونی را ارائه کنند.

 

عطایی گفت: سوال مردم این است که علت افزایش بیش از دو برابری نقدینگی در چهار سال گذشته که نقدینگی را به نقطه بحرانی حدود هزار و 300 هزار میلیارد تومانی رسانده چه بوده است؟ چرا در سه سال و نیم گذشته نقدینگی 126 درصد و پایه پولی 78 درصد رشد داشته؟ چرا به گفته برخی منابع، بیش از 25 میلیارد دلار قاچاق وجود دارد؟

 

وی افزود: امروز می بینیم کسانی که دستشان از ارائه عملکرد خالی است به سیم آخر زده و انتحاری عمل می نمایند؛ به جای تمرکز بر داشته های خود بر تخریب داشته دیگران می پردازند که اگر کارنامه قابل قبولی بود این کارها را نمی کردند.

 

عطایی بیان داشت: فردی که امنیت کشور را بدون توجه به شرایط حساس منطقه به هم می‌ریزد، یا فریب خورده و ناخواسته در حال تکمیل طراحی نیمه کاره دشمن هستند. یا به چیزی غیر از انتخابات فکر می‌کند!

 

وی گفت: اما فرض بگیرم به جای نصایح دلسوزان و دوستداران خود به نقشه‌های اطرافیان افراطی خود عمل کردند و فردا، تمام سابقه سی‌و چند ساله خود در نظام جمهوری اسلامی ایران را هم به چالش کشیدند. آن وقت چه می‌شود؟

نام:
ایمیل:
* نظر: