آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
جانشین سپاه کازرون:
سرگرد پاسدار حسن کریمی بیان داشت: حضور جوانان انقلابی در روستاهای محروم برای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف منشأ بسیاری از آثار و برکات است.
به گزارش "تنویر" جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی با حضور فرمانده حوزه خاتم الانبیاء (ص) کوهمره نودان، مسئول بسیج سازندگی کازرون، فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) کازرون، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، مسئول بسیج دانش آموزی نودان، رئیس شورای نودان، نمایندگانی از بخشداری و آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دهیار روستای کنده ای در حوره مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) کوهمره نوداننودان برگزار شد.

سرگرد پاسدار حسن کریمی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون در این جلسه با اشاره انهدام موشکی مواضع داعش در سوریه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امنیت خط قرمز ما است و هر کس بر آن خدشه ای وارد کند متوجه برخورد سخت و خشن ما خواهد شد.


وی بیان داشت: حضور جوانان انقلابی در روستاهای محروم برای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف منشأ بسیاری از آثار و برکات است.


وی اردوهای جهادی بسیج را یکی از برنامه های ویژه این سازمان که به صورت خاص مدنظر مقام معظم رهبری است دانست و عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی با کیفیت مستلزم مشارکت همه دستگاه ها و ادارات می باشد.


سروان پاسدار محمد موجی نیز در این جلسه با بیان اینکه با برخی از ادارات شهرستان نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی، شبکه بهداشت و ... جلسات اولیه برگزار شده است، تاکید کرد: امسال در نظر داریم اردوهای جهادی را هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در سطح بالاتری نسبت به ادوار گذشته برگزار نماییم.


وی بیان داشت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، علمی، بهداشتی، پزشکی و دامپزشکی از تاریخ هشتم تیرماه به مدت 10 روز در روستای کنده ای برگزار می شود.


موجی افزود: همچنین اردوی جهادی حوزهای مقاومت امام حسین (ع)، خاتم الانبیاء و دانش آموزی نیز در تابستان سال جاری با حضور بسیجیان در مناطق محروم بخش کوهمره نودان برگزار می شود.


در این جلسه مقرر شد دهیاری های روستاهایی که اردوی جهادی در آن برگزار می شود هر کدام مبلغ 1 میلیون تومان بابت هزینه های فرهنگی اردو جهادی هزینه نمایند.


همچنین آموزش و پرورش متعهد شد ضمن در اختیارگذاشتن مدارس جهت برگزاری کلاس های فرهنگی و اسکان جهادگران، بخشی از هدایای پایانی اردوهای جهادی را برای دانش آموزان روستاهای محروم فراهم نماید.


شهرداری و شورای نودان نیز قول داد نسبت به ایاب و ذهاب انتقال جهت آب آشامیدنی به روستای کنده ای و مصالح ساختمانی به روستاهایی که اردو جهادی در آن برگزار می شود اقدام کند.


کمیته امداد نیز قول داد بابت ساخت هر سرویس بهداشتب برای محرومین روستا، مبلغ 2 و نیم میلیون تومان کمک نماید.


سرگرد پاسدار حسن کریمی- جلسه بسیج  سازندگی

محسن رحمانی- محمد موجی - سید حسینی- جلسه بسیج سازندگی کازرون



نام:
ایمیل:
* نظر: