آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مسئول خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
خواهر میرغفاری گفت: اگر روحانی برای چینش کابینه دوازدهم به راهِ افراطیون برود، آغاز شکست دولتش را کلید زده است.
به گزارش تنویر، زهرا میرغفاری، مسئول بسیج خواهران دانشگاه آزاد کازرون در گفت‌گو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: ایام انتخابات به پایان رسید و دورازدهـمین رئیس جمهور ایران با رای مردم انتخاب شد و اکنون زمان تحقق وعده هاست.

وی با بیان اینکه  آقای روحانی بیشتر از نگاه حزبی و جناحی به کابینه اش باید به سراغ کارامدتر کردن کابینه خودش برود، گفت: اگر روحانی برای چینش کابینه دوازدهم به راهِ افراطیون  برود، آغاز شکست دولتش را کلید زده است و به جای حل مشکلات مردم در چالش های سیاسی گرفتار خواهد شد که نه به نفع مردم است و نه به نفع دولت است.

مسئول بسیج خواهران دانشگاه آزاد کازرون خواستار تغییر برخی وزرا درکابینه جدید شد و اظهار داشت: به نظر من وزرای صنعت، نفت و اقتصاد باید در اولویت تغییر قرار بگیرند همچنین از دیگر خواسته های ما مردم میتوان به کاهش تورم و رکود،‌ حمایت از تولید‌، بهبود وضعیت اقتصادی، ایجاد اشتغال و اجرای دقیق قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد.

وی خواسته مردم از رئیس جمهور را رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال های جدید و رونق اقتصادی در کشور دانست و گفت: رئیس جمهور باید بداند که خواسته ها و مطالبات مردم در اولویت قرار دارد و تمام تلاشش را برای عملی شدن وعده های انتخاباتی خود انجام دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: