آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون:
محسن رحمانی گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی گامی مؤثر جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار میهن اسلامی است و توجه، حمایت و پشتیبانی بیشتر مسئولان از آن، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
به گزارش تنویر، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در حاشیه مراسم اختتامیه مرحله دوم و پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار ما کادرسازی برای انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی در چالش‌های نظام را دو مأموریت این تشکل دانشجویی دانست و اظهار داشت: در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خدمت رسانی، سازندگی و فرهنگ‌سازی در مناطق محروم و مناطق آسیب دیده جهت رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

IMG_2424.jpg

محسن رحمانی تصریح کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی گامی مؤثر جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار  میهن اسلامی است و دارای ثمرات و فواید بسیاری هم برای مردم محروم و هم برای جامعه دانشگاهی کشور می باشد که توجه، حمایت و پشتیبانی بیشتر مسئولان از آن، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان از همکاری ناحیه مقاومت، دانشگاه های آزاد اسلامی، سلمان فارسی، کمیته امداد امام خمینی، دهیاران و اهالی روستا که در برگزاری اردو، دانشجویان را یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است مرحله دوم اردوی جهادی بسیج دانشجویی کازرون با حضور گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی متشکل دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان و گروه جهادی تخصصی شهید نعمت‌الله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون به مدت 10 روز در نرگس زار و عرب منطقه فامور شهرستان کازرون برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: