آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه:
تنویر کازرون خبر داد:کلاس توجیهی مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) قائمیه با حضور مسئولان فرهنگی برگزار گردید.
به گزارش تنویر، کلاس توجیهی مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) قائمیه با حضور مسئولان فرهنگی پایگاه ها و حجت الاسلام سجادیان، فرمانده حوزه و دیگر مسئولان برگزار گردید.

حجت الاسلام سجادیان با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی، انتقال تجربیات و تحریک بسیج برای اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف باید موردتوجه باشد اظهار داشت: امروز جامعه ما نیاز به حضور فرهنگ بسیج دارد و در همین حال این فرهنگ باید به گفتمان غالب آموزش و پرورش تبدیل شود.

کلاس توجیهی مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه های تابعه برگزار گردید

وی با اشاره به این که امروز مخاطرات فرهنگی نظام ما را به شدت تهدید می کند، گفت: در همین زمینه به توسعه اقدامات فرهنگی در حوزه بسیج آموزش و پرورش تاکید کرد.

حجت الاسلام سجادیان با بیان این که روحیه مدیریت جهادی باید شاخصه رفتاری یک بسیجی باشد، افزود: امروز گام گذاشتن در عرصه این شکل از مدیریت نیاز به توجه کردن در خصوص مسائل و شاخص هایی دارد که باید مدنظر فرماندهان پایگاه های بسیج در پایگاه ها باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: