آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
مسئول آموزش سپاه کازرون؛
سرگرد پاسدار آریان پور گفت: ایران با حفظ اتحاد و انسجام ملی خود توانسته تاکنون راه نفوذ پدافند غیرعامل دشمنان را بسته نگه دارد.

به گزارش تنویر، سرگرد پاسدار آریان پور با همت حوزه مقاومت شهید فهمیده کازرون در صبحگاه دبیرستان موحد ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی ابتدا پدافند را به دو دسته عامل و غیرعامل تقسیم کرده و آنگاه پدافند غیرعامل  را از نظر لغوی یک اقدام غیرمسلحانه که می تواند باعث کاهش آسیب در جامعه و افرادش از سوی دشمن شود دانست.

اهمیت واهداف پدافند غیرعامل باعث پبشرفت و تداوم زیربنای کشور می گردد.

آریان پور در ادامه سخنانش به بیانات رهبری نیز اشاره کرده و گفتند: "نهادینه کردن پدافند از مهد کودک­ ها تا بالاترین مدیران کشور باید در دستور کار قرار گیرد تا جزو فرهنگ کشور شود".

وی در تاکید بیانات مقام معظم رهبری اینگونه اذعان داشت که اهمیت واهداف پدافند غیرعامل باعث پبشرفت و تداوم زیربنای کشور می گردد.

سرگرد آریان پور گفت: ایران با حفظ اتحاد و انسجام ملی خود توانسته تاکنون راه نفوذ پدافند غیرعامل دشمنان را بسته نگه دارد.

ایشان متذکر شدند که جنگ رسانه اي و مجازی مي تواند يک پدافند غيرعامل باشد و این یک آموزش بالا و مستمر را از سوی مدیران آموزش و پرورش و مسئولان نظام در راستای آموزش به شما دانش آموزان عزیز می طلبد. پس از آینده سازان خواست تا در این امر مهم و خطیر که مورد تاکید بسیار رهبری است کوشا و سهیم باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: