آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
در بیانیه رئیس شواری بسیج دانش آموزی تاکید شد:
ما بسیجیان دانش آموز متعهد می شویم که راه این غیور مردان را ادامه داده کشور را در مسیر پیشرفت و ترقی یاری برسانیم.
به گزارش تنویر، شورای همفکری بسیج دانش آموزی کازرون به مناسبت سالروز عملیات کربلای چهار بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به سالروز عملیات کربلای چهار و عروج ملکوتی تعداد زیادی از غیور مردان این مرز و بوم و اختصاص این روز مقدس به این دیار قهرمان خیز بیانیه شورای همفکری بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون به شرح زیر اعلام می گردد:

 در روز های پلیدی و ناپاکی یاد می کنیم از غیور مردانی که جان خود را فدای این مرز و بوم کردند و خاکریز های عشق را در نوردیدند و در روز های تنهایی، بسیجی از خود نشان دادند که جهان را حیرت زده کرد و به لبخند دشمن دل نبستند تا چون حسین جاودانه شوند آن جوانان ثابت کردند که مرد عمل هستند و بدون ذره ای چشم داشت به دفاع پرداختند.

 غواصانی که حتی سال ها بعد با ورودشان به کشور نشان دادند که هنوز عظمت نگاه خود را از دست نداده اند. ان ها با دستان بسته دستگیر حال کشور شدند و در روز هایی امدند که شاید کمتر کسی به یاد آن ها باشد، و چه زیبا سبب انقلابی از عشق و اشک در جامعه شدند. 

اینک ما بسیجیان دانش آموز متعهد می شویم که راه این غیور مردان را ادامه داده و چون رزمی و نصیری های این شهر تاریخی در سایه جهاد علمی خود، کشور را در مسیر پیشرفت و ترقی یاری برسانیم.

 چهارم دی ماه ۱۳۶۵ روزی که غواصان برای عملیات کربلای ۴ به آب زدند و ۳۰ سال بعد خیلی هایشان یا برنگشتند یا درتابوت با دستان بسته آمدند ... 

  روحشان شاد و یادشان گرامی

علیرضا بهاری

ریاست شورای همفکری بسیج دانش اموزی شهرستان کازرون

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: