آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع):
سروان پاسدار ابراهیم صادقی گفت: اردوی جهادی توسط گروه جهادی شهدای قائمیه در بخش چنارشاهیجان و مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش تنویر، سروان پاسدار ابراهیم صادقی‌زاده از اردوی جهادی توسط گروه جهادی شهدای قائمیه از ۱۰ الی ۲۹ آذر خبر داد و گفت: این اردوی جهادی به مدت ۱۹ روز با هدف محرومیت زدایی بخش چنارشاهیجان و اعتلای بسیج با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج ثارلله (ع) بسیج الیاس‌آباد و امام حسن(ع) محله زنگنه برگزار شد.

برگزاری اردوی جهادی توسط گروه جهادی شهدای قائمیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و بابیان اینکه رویکرد و اهداف عملکردی بسیج بر این اساس استوار است خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای جهادی به مناطق محروم با نگاه محرومیت‌زدایی ازجمله برنامه‌های بسیج است که همت، حمایت و همراهی مسؤولان شهرستانی و بخش را می‌طلبد.

برگزاری اردوی جهادی توسط گروه جهادی شهدای قائمیه

وی افزود: در مورخه ۲۹ آذر اختتامیه اردوی جهادی با حضور جهادگران برگزار و در اختتامیه آن سروان صادقی‌زاده با تشکر از بسیجیان عزیز تعدادی از ادارات، شهردار و خییرین تقدیر و تشکر کرد.

همچنیین وی از گروه جهادی شهدای قائمیه که در حال حاضر در حال خدمت رسانی در منطقه زلزله زده کرمانشاه هستند خبر داد و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: