آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
امام جمعه قائمیه:
حجت الاسلام انصاری بر ضرورت تقویت کارهای فرهنگی در بسیج تاکید کرد و گفت: بسیج در کارهای فرهنگی بخش قائمیه بیشتر فعالیت کند.
به گزارش  تنویر، به مناسبت هفته بسیج فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) و  فرماندهان و بسیجیان پایگاه های تابعه این حوزه با امام جمعه بخش چنارشاهیجان دیدار کردند.

ضرورت تقویت کارهای فرهنگی بسیج
در این دیدار ابتدا فرمانده حوزه  مقاومت بسیج امام سجاد (ع) به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیتهای حوزه و پایگاه های تابعه و ضرورت و تقویت بسیج سخنانی را ایراد نمود.
امام جمعه بخش چنارشاهیجان در این دیدار گفت: ظرفیت بسیج هم  فرهنگی  هم اقتصادی و سیاسی است. بسیج آنقدر اهمیت دارد که اگر جایی در کشور در خطر بیفتد بسیج باید وارد شود و آنجا را نجات دهد.

ضرورت تقویت کارهای فرهنگی بسیج
حجت الاسلام انصاری گفت: ابسیج یک ظرفیت توانمند و با تخصص و مردمی است که می توان مدیریت های مختلف در کشوررادر مسیری که امام آن را طراحی کرد ادامه دهد .
 امام جمعه بخش چنارشاهیجان گفت: بسیج شکل گرفت و الحمد الله نه نتها تمام مردم  کشور خود بیسجی  است بلکه  کشورهای تابعه هم برگرفته از بسیج کشورمان که یک روحیه ذاتی است شکل گرفته است. این ظرفیت مانند یک خون در بدن است.

ضرورت تقویت کارهای فرهنگی بسیج
وی در خصوص فعالیتهای بسیج گفت: موفقیتهای فراوانی در حوزه بسیج منطقه صورت گرفته اما نیاز به تلاش وتقویت بیشتری است. استفاده از نیروهای پاک و مخلص وبا تقوا و مسئولیت پذیر  در بدنه بسیج، تقویت مساجد و پایگاه ها، انجام  فعالیتهای فرهنگی، جذب نوجوانان و جوانان از طریق آموزش و پرورش جهت جذب در بسیج و پایگاه ها، سرکشی از خانواده های معظم شهدا هم در شهر و هم در روستا  از دغدغه های امام جمعه در این نشست و دیدار بود.
در این دیدار به مناسبت انتخاب آقای یاسینی بعنوان مدیریت بقعه امامزاده سید  حسین و آقای حیدری بعنوان فرمانده پایگاه موفق تبریک گفته شد و درپایان تعدادی از فرماندهان و بیسجیان سخنانی رادر راستای بسیج بیان داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: