آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش تنویر ، اولین دوره توانمندسازی شهرستانی ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون برگزار گردید.

در این دوره که به مدت یک روز در اردوگاه ١٣٠٠شهید شهرستان کازرون برگزار شد، فرماندهان بسیج با مباحث اهمیت کار تشکیلاتی و اخلاق در تشکیلات آشنا شدند.

برگزاری کارگاه انتقال تجربه‌ و کارگاه‌های آموزشی مربوط به طرح‌های اعتلای بسیج از دیگر مباحث این دوره آموزشی بود.

این دوره یک روزه با حضور یکصدو بیست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محلات بصورت فشرده اجرا شد و به گفته فرمانده سپاه کازرون، تلاش می‌شود این برنامه بصورت فصلی برگزار شود.

سرهنگ پاسدار افشاریان، فرمانده سپاه کازرون در این دوره آموزشی اظهار داشت:، اگر اخلاص در کارهای بسیج باشد، راه هموار و اسان میشود و از به کاستی‌ها به راحتی می‌توان عبور کرد.

وی گفت: باید شناخت نسبت به راه انتخاب شده، مبانی انقلاب اسلامی و مبانی و اصول دین وجود داشته باشد، در غیر اینصورت انحراف در کار بوجود می آید.

افشاریان عمل جهادی را زمینه  خروج از انفعال دانست و افزود: اگر ورود جدی جهاد و بسیج نبود، در دفاع مقدس موفق نمی‌شدیم. جهاد در سایر عرصه‌ها نیاز است. جهاد تک بعدی ماموریت ما نیست. هر عرصه جهاد، چه جهاد اقتصادی، چه بصیرتی و چه جهاد فرهنگی و سایر عرصه‌های جهاد لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدارمی باشد ولی متاسفانه دولت و مجلس در بعضی موارد منفعالانه عمل کردند لذا بسیج توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران تکلیفی برای همه آحاد جامعه است.

افشاریان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کار تشکیلاتی، در پایگاههای مقاومت بسیج اشاره کرد و بیان نمود: متاسفانه در برخی مدارس کار تشکیلاتی شکل نمی‌گیرد. گاهی یک نفر جلو میرود و کاری ندارد که همه همراهی کنند. آفت یک تشکیلات، بی تفاوتی نسبت به قواعد جمعی کارکردن است. آفت، تک روی و بی تفاوتی نسبت به رشد و فعالیت جمع است.


نام:
ایمیل:
* نظر: