آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
گرامیداشت آخرین روز از هفته خبرنگار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
سرهنگ غلامرضا فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه که بدون ادعا در خدمت جامعه هستند، اظهار داشت: یاد شهیدان والا مقام این عرصه خصوصا سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی را گرامی می داریم.

وی افزود: خبرنگاران و رسانه ها، زبان گویای مردم هستند و بایستی خدمات نظام را صادقانه به مردم برسانند و واقعیتها و مشکلات جامعه را به مسئولین، انعکاس دهند.

توکل گفت: خبرنگار باید با دید باز و شجاعانه رسالت خود را به انجام برساند و خبرنگاری حضرت زینب در واقعه کربلا را سرلوحه کار خود قرار دهد که چگونه در برابر یزیدیان، شجاعانه پیام کربلا را به مردم رساند و در واقع اگر زینب نبود، اکنون یادی از واقعه کربلا نبود.

سرهنگ توکل با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت وفاق ملی تشکیل شده و ما اگر تا به حال حامی بوده ایم از این به بعد در کنار مردم و رسانه ها، مطالبه گر هستیم تا بتوانیم اعتماد از دست رفته مردم را برگردانیم و نظام اسلامی مقتدری تحویل حضرت ولی عصر(عج) بدهیم .

وی ضمن تشکر از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: صراحتا اعلام می کنیم که بسیج و سپاه حامی خبرنگاران و رسانه های دارای مجوز، حق گو و قانونی هستند و هر مسئولی بخواهد به این قشر زحمتکش کوچکترین اهانتی کند با ما طرف است.

در پایان هدایایی به مناسبت روز خبرنگار به خبرنگاران اهدا گردید و از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: