آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
امام جمعه شهرستان کازرون
امام جمعه شهرستان کازرون بیان داشت:زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع)رسالت حضرت زینب(س)برای همگان است.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون در مراسم مصیبت اهل بیت (ع)که در شب شهادت امام سجاد(ع)در محوطه باز حسینیه سیدالشهدا (ع)روستای سیف آباد برگزار شد گفت:یاد امام حسین(ع)را در زندگی،رفتار،منش،گفتار و همه کارهای خود الگوه قرار دهیم.
وی بیان نمود:از تحقیقات بدست آمده توسط بنیاد شهید بدست آمده بیشترین اسمی که در وصیت نامه شهدای کشور می باشد نام مبارک امام حسین(ع)می باشد که عظمت باد و نام حضرت را برای همگان یادآور می شود.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی افزود:عظمت امام حسین(ع)برای جهانیان امروز ثابت شده چرا که کل الارض کربلا و کل یوم عاشوراست.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره 13شهید روستای سیف آباد و فداکاری های اهالی این روستا در یادآور شد:وظیفه ای که امروز برعهده ماست که در ادامه راه شهدا یاد امام حسین(ع)را زنده نگه داریم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون ادامه داد:هدف قیام امام حسین(ع)یاد دین،یاد خدا،یادنماز،امربه معروف و نهی از منکر می باشد و همه در ادامه راه حسبن(ع)و یاری رساندن به او امروز رسالتی مهم بردوش داریم.
وی سپس به اهمیت نیت در کارها و اینکه در اسلام اصل بر نیت است ،سفارشات و احادیثی از اهل بیت(ع)برای کمک و خیرخواهی در امورات نسبت به یکدیگر را یادآور شد.
ودر انتها مداحان اهل بیت(ع)با روضه و مداحی در وصف اهل بیت(ع)حاضرین را به فیض رساندند.
همچنین در این برنامه سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون نیز با حضور در این مراسم از برگزاری مراسمات دهه اول محرم   روستای سیف آباد از نزدیک آگاه شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: