آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ی سپاه ناحیه کازرون صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

(احزاب- آیه ۲۳)

سلام بر شهیدان، جانبازان، رزمندگان و ایثارگرانی که به تأسی از حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در راه خدا برای اعتلای پرچم اسلام خون خود را تقدیم اسلام ناب محمدی نمودند.

حماسه عظیم و ماندگار دوران دفاع مقدس در حقیقت اوج شکوفایی، بالندگی، ایثار، وحدت و همدلی ملتی غیور و جلوه ای عظیم از نصرت الهی و همبستگی رزمندگان اسلام در حراست از مرز و بوم ایران اسلامی و به ثمر رساندن وعده الهی است.

هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد. رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود .

امسال در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با پیام طنین انداز «ما مقتدریم» در جاده‌های تاریخ حماسی میهن عزیزمان، همگام با دولت انقلابی پیش می‌رویم تا ضمن جهاد در عرصه سلامت، دفاع همه جانبه را با کمک ارتش مجازی و رسانه‌ای علیه دشمنان نابخرد این نظام مقدس تا جایی پیش ببریم که به فرمان فرمانده کل قوا، تمام عداوت‌های داخلی و خارجی را به خاک نشانده و به فضل قادر متعال، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به دست صاحب اصلی این انقلاب، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) برسانیم.

از خداوند متعال علو درجات امام راحل و شهدای عزیز به ویژه 1300 شهید سرافراز شهرستان کازرون و سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را مسئلت می‌نمایم.

اللهم عجل لولیک الفرج

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون

نام:
ایمیل:
* نظر: