آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون در جمع مسئولان بسیجی کازرون گفت:بسیج چشم راست نظام و بازوی توانمند رهبری می باشد
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته بسیج در سالن شریعتی شهرستان کازرون برگزار شد بیان نمود:همه کسانی که دلشان در گروه نظام و انقلاب و قانون اساسی باشد بسیجی می باشد و قاطبه ملت ایران بسیجی می باشند.
وی ادامه داد:همه ما مسئولین وظیفه داریم در بزرگترین تشکیلات مردمی بسیج بدون هیچ مزد و منتی در خدمت به خلق الله پیشرو باشیم برای مردم امید آفرینی را بدست آوریم.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد:از خدمات 42ساله انقلاب برای کشور آنالیز و عمق بخشی نمائیم و در خدمت به ارباب رجوع و برطرف نمودن مشکلات مردم لحظه ای کوتاهی نکنیم چرا که مردم به خوبی درک می کنند و و تفاوت ها را به خوبی احساس می کنند.
وی تصریح داشت:بسیج میدان دار در کنار همه مسئولین و ادارات برای خدمت به مردم می باشد و متعهد هستیم در کنا ر مسئولین خدوم برای برطرف نمودن مشکلات بوده و هستیم و خواهیم ماند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل یادآور شد:افتخار بسیج با عمل نمودن و تکریم ارباب رجوع با اخلاق و ادب در کنار وظائف  می باشد  و در کشور مشکل لاینهل نداریم و اگر جایی در جا می زنیم بدانیم روحیه بسیجی وجود ندارد.
وی اشاره داشت:هر چه داریم ار بسیج داریم و بسیج مطالبه گر می باشد و اگر اخلاق و عملکرد بسیجی باشد  مردم راضی تر هستند و همین جا از مدیران که پای کا مردم هستند تشکر می نمایم.
وی با توجه به مشکلات موجود شهرستان کازرون خاطر نشان نمود:با هدایت و همراهی و اتحاد برای سرو سامان دادن به شهرستان پای کار باشیم و مدیریت و برنامه ریزی و اولویت بندی نمائیم برای امورات .
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و خصوصا شهدای بسیج از برنامه ها هفته بسیج در شهرستان کازرون  گفت همه مسئولان بسیجی و نیروها تحت امر را برای حضور فعال در برنامه ها این هفته دعوت نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: