آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون در دیدار با امام جمعه گفت: بسیج ولایت مدار و ولایت پذیر است
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون فرماندهی،مسئول دفتر نمایندگی وتعدادی از بسیجیان وکارکنان سپاه ناحیه کازرون به مناسبت هفته بسیج با حضور در مکتب الزهراء(س) با امام جمعه شهرستان دیدار نمودنند.
در این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون بیان داشت:به اتفاق جمعی از خواهران و بسیجیان به عنوان مقدمه وسرآغاز برنامه ها هفته بسیج با توجه به ادب و وظیفه و اخلاق و تعهد به نیابت خدمت نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون می باشیم.
وی ادامه داد:تجدید بیعت به نیابت و با واسطه در سلسله مراتب فرماندهی برای این می باشد که بسیج ولایت مدار و ولایت پذیر در همه صحنه ها می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا اشاره داشت:از قاطبه شهدای شهرستان کازرون همه مردم در تشکیلات بسیج عضومی باشند و امروز با توجه به شرایط کرونایی تعدادی محدود به نیابت از همه مردم شهرستان جهت تجدید عهد و پیمان خدمت نماینده ولی فقیه رسیده ایم.
وی تصریح داشت:افتخار می کنیم که در این مدت42سال در کنار عمر انقلاب تحت فرمایشات امامین انقلاب ذره ای انحراف بسیج در خود راه نداده است.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل خاطر نشان نمود:امروز عزیز و عزتمند بودن بسیج به خاطر این است که در مسیر ولایت می باشد و انحراف نداشته و ولایت پذیری خود را ثابت نموده است.
وی یادآور شد:اصل و اساس ولایت پذیری اطاعت و فرمان است نه اقدام و عمل و بین اقدام و عمل فاصله ی زیادی قرار داردو بسیج در مسیر و گوش به فرمان ولایت بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون با اشاره به به برنامه های هفته بسیج  و اینکه470خط برنامه و88برنامه شاخص و اثر گذار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد از حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون جهت ایراد سخنرانی و شرکت در مراسمات دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: