آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبر داد:توزیع850بسته معیشتی و نوشت افزار در هفته بسیج و اعزام30گروه جهادی به مناطق کم برخوردار
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در رزمایش مواسات و همدلی که به همت بسیج سازندگی ناحیه و حوزههای مقاومت بسیج برپا شده بود خبر داد: به مناسبت هفته بسیج850بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و نوشت افزار و جهیزیه به نیازمندان اهدا خواهد شد.
وی ضمن تشکر از همه خیرین که در این امر خداپسندانه شرکت نموده اند ادامه داد: به تعداد 500بسته معیشتی شامل برنج ،روغن،ماکارانی،حبوبات و مواد شوینده به ارزش هربسته300هزار تومان در مناطق کم برخوردار توسط پایگاههای بسیج تقسیم خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون ضمن قدردانی از حمایت برادر نوذری از خیرین شهرستان که همراه بسیج سازندگی در تهیه نوشت افزار عنایت داشتند تصریح نمود:325بسته نوشت افزارلوازم التحریر به ارزش هربسته300هزار تومان به دانش آموزان مستحق تقدیم خواهد شد.
وی از جهیزیه به نوعرسان اشاره نمود و ادامه داد: به همت حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س)که در همه مناسبت ها برای زوج های جوان همکاری و کمک داشته اند در هفته بسیج امسال نیز 5 سری جهیزیه به ارزش هر جهیزیه 20میلیون تومان به نوعرسان نیازمند با حرمت و احترام و قداست به خانواده تقدیم خواهد شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل از رزمایش جهاد اقتدار گروههای جهادی در هفته بسیج گفت و اذعان داشت:به همت  بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون 30گروه جهادی به استعداد 450نفر برای فعالیت های عمرانی،ورزشی،فرهنگی در مناظق کم برخوردار  فعالیت خواهند نمود.
وی در انتها خاطر نشان نمود: با همکار سازمان تبلیغات شهرستان 4خانه عالم برای روستاهای همجوار و کم برخوردار با هزینه بالغ 200میلیون هرکدام50میلیون مرمت و بازسازی شده که در هفته بسیج با حضور مسئولین به بهره برداری خواهند رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: