آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
با حضور فرماندهی و نمایندگی در سپاه کازرون
با حضور فرماندهی و نمایندگی در سپاه کازرون از اردوی جهادی طلاب حوزه علمیه کازرون در روستای کلانی بازدید به عمل آمد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه و حجت‌الاسلام والمسلمین سجادیان مسول تعلیم و تربیت و سرگرد پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه این شهرستان، از روند اجرای اردوهای جهادی طلاب حوزه علمیه کازرون در روستاهای کلانی و عبدوئی منطقه دشت برم بازدید کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان کرد: این اردوهای جهادی در زمینه های فرهنگی و عمرانی با حضور طلاب جهادی حوزه علمیه کازرون در مدارس روستای کلانی و عبدوئی،  در روز های دوشنبه  به صورت سه هفته متوالی در حال برگزار است

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل با بیان اینکه با همین روحیه و تفکر جهادی ما می توانیم بر مشکلات فائق آییم، تصریح کرد: امروز مجموعه ی بسیج  و جهادگران بسیجی در عرصه کمک به محرومان، هر جا لازم باشد، ورود کرده و محرومیت‌زدایی می کنند.

سرهنگ توکل، ازطلاب حوزه علمیه حاضر در این اردوی جهادی تقدیر کرد و بر لزوم تسریع بر فعالیت‌های فرهنگی و سازندگی تاکید کرد.

وی بر لزوم توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی تاکید کرد و ادامه داد: حضور طلاب جهادی می‌تواند تا اندازه زیادی مشکلات موجود فرهنگی در این مناطق را برطرف کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: