آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون:بسیج از دل مردم و برای خدمت به مردم می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست صمیمی بسیجیان بخش بالاده کازرون که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد بیان نمود: با وجود اینکه  ۴۲ سال از عمر بسیج می گذرد، همچنان این نهاد مردمی بوده  وابسته به هیچ  اداره، ارگان و سازمانی نبوده  از دل این مردم برخاسته و هدفی جز خدمت به مردم ندارد..
 وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد: بسیج پاره تن ملت است، وظیفه بسیجی دفاع همه جانبه از انقلاب و ملت بوده و از هیچ تهدیدی هراس ندارد، خودجوش بوده و بدون هیچ مزد و منت پیگیر حل مشکلات مردم بوده و برای حفظ نظام و انقلاب از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و نخواهد بود..
  سرهنگ توکل ضمن تاکید بر عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و نهضت کمک مومنانه تصریح کرد:فرماندهان و بسیجیان باید اشراف کامل به حوزه سرزمینی خود داشته و به شناسایی نیروهای نیازمند  در عین رعایت و حفظ  شأن، حرمت و کرامت مردم بپردازند.

  فرمانده سپاه ناحیه کازرون در ادامه صحبت هایشان پای درد و دل و مشکلات بسیجان نشستند و مجدانه برای رفع و حل مسائل قول همکاری دادند.
  وی در پایان از خدمات بسیجیان و همکاری های صورت گرفته خصوصا در ایام کویید ۱۹ اشاره کردند، و با اهدای هدایا به بسیجیان برتر طی سال های همکاری از آنان تقدیر به عمل آوردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: