آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:فرهنگیان و فرماندهان واحد ها و اعضای شورای دانش آموزی حوزه شهید فهمیده بالاده برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی حوزه دانش آموزی بسیج بالاده جلسه بصیرتی اعضای فرهنگیان و فرماندهان واحد ها و اعضای شورای دانش آموزی حوزه شهید فهمیده بالاده به میزبانی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بالاده با حضور سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون،حجت الاسلام و المسلمین سجادی مسول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کازرون،مدیر و معاونین و اعضای بسیج فرهنگیان منطقه جره و بالاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و دیگر مسئولین  برگزار گردید.

سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در این جلسه با اشاره خدمات بسیج در تمام عرصه ها بسیج را پاره تن مردم دانست و معنی بسیج را اتحاد، وحدت و همدلی شمردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در ادامه گفت:بسیج حزبی و جناحی نیست و فقط پیرو خط ولایت است و هدفش خدمت گزاری به مسلمین است.

وی در پایان، اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تأثیرگذار دانست و با نمونه ای از طرح های این بیانیه،طرح شهید بهنام محمدی باعث شناخت و آشنایی نسل جدید با مسجد می‌شود.

علوی مدیر آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده عرض خیر مقدم  خدمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون و هیئت همراه،فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی و دیگر حاضران کرد.

در ادامه، بهروز جوکار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده گزارشی از فعالیت های آموز و پرورش در هفته دفاع مقدس و بسیج دانش آموزی  و هفته بسیج داد.

وی در ادامه تعامل خوب آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده با حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و دیگر حوزه های بسیج بخش جره و بالاده را از برنامه و اهداف آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده برشمرد.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال واحد های بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بالاده تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: