آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
باحضور رییس دادگستری و فرمانده سپاه کازرون
کلنگ زنی پروژه احداث یک مجتمع چندمنظوره در روستای کلانی شهرستان کازرون

آئین کلنگ زنی پروژه احداث یک مجتمع چندمنظوره در روستای کلانی شهرستان کازرون با حضور مسئولان برگزار شد.
  به مناسبت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام مصطفی انصاری فرد رییس دادگستری، قاضی اسفندیار جهانیان رئیس دادگاه خانواده،سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج، مسئول طرح صالحین بسیج، رابط پیشگیری از وقوع جرم دادگستری،مدیر کانون بسیج حقوقدانان،دهیاری و شورای اسلامی و جمعی از اهالی روستای کلانی آئین کلنگ‌زنی احداث مجتمع چندمنظوره روستای کلانی در کازرون برگزار شد.

 در حاشیه این مراسم سرهنگ توکل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ضمن تقدیر و تشکر ویژه از دستگاه قضایی و خانواده مقتول بیان داشت: چه کار خیری بهتر از لطف و محبت یک پدر شهید که از خون فرزند خود می گذرد و حتی قبل از آن خون یک فرزند دیگر خود را برای اسلام و مسلمین در جنگ حق علیه باطل تقدیم نموده است.

 سرهنگ توکل تصریح نمود: اگر جان یک نفر را نجات دهیم مثل این است که جان همه انسان ها را نجات دهیم و از دستگاه قضایی و همه بانیان این امر خیر و در راس آن حجت الاسلام انصاری فرد نهایت تقدیر و تشکر را می نمایم خصوصا که باعث ایجاد یک مجتمع در یک نقطه محروم و کم برخوردار از امکانات می شوند.

 فرمانده بسیج در شهرستان همچنین اظهار داشت: مردم اینگونه کارهای خیر و نیک را فراموش نمی کنند و قدرشناس هستند و این گذشت ها، بانی کارهای خیر شدن و زبان خیر گذاشتن همه از روحیه و اخلاق بسیجی می باشد که باید این تفکر و فرهنگ ها بسط و گسترش یابد.

 شایان ذکر است این پروژه ماحصل گذشت و رضایت در یک پرونده قتل می باشد که پس از برگزاری جلسات متعدد و به همت رئیس حوزه قضایی، رئیس شعبه خانواده، بسیج حقوقدانان و با مداخله نیک اندیشان و همراهی خانواده مقتول که از خانواده شهدا نیز می باشند محقق گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: