آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: امداد رسانی بسیجیان به روستای سیل زده بورکی بخش خشت و کنارتخته کازرون انجام شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با توجه بارندگی شدید اخیر در شهرستان کازرون و حومه بیان نمود:درپی بارش های سنگین شبانه روزاخیروطغیان رودخانه های فصلی روستای بورکی علیاء، با هشدارهای آماده باش وفراخوان بسیجیان در بخش خشت و کنارتخته بسیجیان به کمک مردم در روستای سیل زده بورکی شتافتند.
وی ادامه داد: ، بسیجیان در قالب گروههای کمک رسان و جهادسازندگی امام علی( ع) وپشتیبانی،امدادوبهداشت درکمترین زمان ممکن با اتحاد در مسجدالابرار بورکی جهت امدادرسانی وبازگشایی معابروآبراههای منازل و مسیرهای عبورآب اقدام نمودنند.
سرهنگ توکل اضافه داشت: بعدازسازماندهی و هماهنگی  بین گروههای جهادی و امدادی تعدادی از جان برکفان بسیجی  باتراکتوربه محل طغیان رودخانه درپایین محل اعزام شدند  بااقدام بموقع بعدازبازدید و رصدمیدانی محل انسدادآب را پیدانمودندو با ورود به آب معبررا باز  و مسیر تخلیه سریعترآب فراهم شد .
و ی تصریح داشت:با فعالیت چندین ساعته و تلاش بی وقفه بسیجیان   جاده ومحل عبورو مروربازگشایی شد وزندگی شهروندان به روال عادی برگشت که متاسفانه چند خانوار نیز در روستای بورکی با ورود آب به منزل دچار خسارت شدند که با ورود به موقع عزیزان بسیج منطقه از خسارت بیشتر به خانوارها جلوگیری به عمل آورد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان با توجه به اینکه بسیجیان درکمک به مردم خدمتگزار و خادم مردم می باشند و بدون هیچ مزدو منتی خدمات برای رضای الهی صورت می گیرد از همه بسیجیان در گروههای جهادی و امداد قدردانی و تشکر به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: