آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
با حضور معاونت عملیات قرارگاه مرکزی امام علی(ع)سپاه
با حضور معاونت عملیات قرارگاه مرکزی امام علی(ع)سپاه دیدار از خانواده شهیدان اسد زاده در کازرون انجام شد
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراعیم بیانی معاونت عملیات قرارگاه مرکزی امام علی(ع)سپاه پاسداران مراسم دیداراز خانواده شهیدان علی اکبر و علی رضا اسدزاده انجام شد.
در این مراسم که با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون برگزار شد خانواده شهید اسد زاده با بیان خاطراتی از شهیدان والامقام خانواده یادو خاطره شهدا را گرامی داشتند.
در ادامه سردار بیانی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری بیان داشتند: شهادت مرگ تاجرانه است  که در این دنیا نصیب بندگان خالص الهی می شود.
وی دنیا را به جلسه آزمون تشبیه نمود و ادامه داد: دنیا همانند جلسه آزمونی می باشد که بعضی به خوبی از آن بیرون می آیند و شهدای ما کسانی هستند که به خوبی از امتحان بیرون آمده اند.
معاونت عملیات قرارگاه مرکزی امام علی(ع)سپاه تصریح نمود:گرچه خبر شهادت برای خانواده ها و بستگان سخت است ولی شهدا شفیع روز قیامت می باشند و خوش به حا آنان که این راه را به خوبی طی نمودنند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم بیانی در انتها ضمن طلب دعای خیر و عاقبت بخیری از خانواده شهیدان اسد زاده پیام قدردانی و ارادت سردار غیب پرور جانشین قرارگاه  مرکزی امام علی(ع)سپاه پاسداران را به خانواده شهدا ابلاغ و لوح تقدیری از طرف وی به خانواده شهدا اهدا نمود.
انتهای خبر
نام:
ایمیل:
* نظر: