آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز:
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: از زندگی ائمه اطهار(ع)در سبک زندگی ایرانی اسلامی پیروی و در اولویت قرار داده شود.
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در برنامه گردهمائی فرهنگی که با حضور پایوران رسمی و وظیفه در سالن جلسات شهدای پاسدار سپاه ناحیه کازرون برگزار شد  ضمن تبریک میلاد حضت زهرا(س)بیان نمود:از اهمیت سبک زندگی ایرانی اسلامی همین بس که جزء7اصل استوار در بیانیه ی گام دوم انقلاب قرار گرفته است.
وی ادامه داد:در هفتمین اصل بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون سبک زندگی  رهبر انقلاب سفارش می نماید  و وظیفه همه دستگاهها در اجرایی نمودن این موضوع مهم باید در اولویت قرارگیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز ادامه داد:نقطه مقابل سبک زندگی ایرانی اسلامی سبک زندگی غربی می باشد و امروز متاسفانه شاهد هستیم با دوری از سبک زندگی ائمه اطهار(ع)شاهد برخی هنجار شکنی ها در جامعه در امر ازدواج و طلاق می باشیم.
وی با توجه به این که زندگی اهل بیت(ع)از  بخش عصمت،فرهنگ زمانه و اصول زندگی و اخلاقی تشکیل شده تصریح داشت:حفظ دین و کرامات دینی و اخلاقی با تعصی از اهل بیت(ع)باید در اولویت برنامه ها فردی و اجتماعی قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور اضافه داشت:امروز همه مدیون خون شهدا و ایثارگران ورزمندگان هشت ساله دفاع مقدس هستیم  کسانی که با اخلاص جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند تا امروز ما آسایش و امنیت داشته باشیم و وصیت همه شهدا تبعیت و اطاعت همگان از ولی فقیه می باشد. ر
وی در پایان با بیان خاطرات و روایاتی از بزرگان و ائمه اطهار(ع)در خصوص اهمیت دادن به سبک زندگی خاطراتی را بیان نمود و همچنین در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت(ع)مهدی زارع با مدیحه سرایی ومولودی در وصف حضرت زهرا(س)حاضرین را به فیض رساندنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: