آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه کازرون :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت : رسانه های دشمنان درپی ارائه اطلاعات غلط به مردم و بد بین کردن آنان به نظام است .


به گزارش روابط عمومی ناحیه کازرون ،  غلامرضا شرفی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهر در سالن اجتماعات سپاه ناحیه کازرون ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی وروز خبرنگار در سخنانی اظهارداشت : هفدهم مرداد ماه هرسال یاد آور اراده محکم و استوار و عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت جان خودرا فدا نمود و با شهادتش روز خبرنگار را رقم زد .

وی ،رسالت خبرنگاری را مقدس توصیف کرد و افزود : خبرنگاران در بحث تنویر عمومی و آگاه سازی اقشارگوناگون جامعه و نشان مرز حق و باطل نقشی بی بدیل و مؤثر ایفا می کنند که از دید هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت : امروزه دشمنان با بکارگیری رسانه های گسترده خود به دنبال ارائه اخبار و اطلاعات غلط به مردم بوده که در این راستا خبرنگاران و رسانه های داخلی باید با اطلاع رسانی شفاف مقاصد شوم آنان را زمین گیر کنند .

شرفی ادامه داد : اطلاع رسانی شفاف و بدون غرض و دلسوزانه خبرنگاران دربیان مسائل و مشکلات جامعه علاوه بر زمین گیر کردن مقاصد دشمنان ، باعث پیشرفت و خوشحالی دوست داران نظام می شود .

وی از رسانه های داخلی کشور به ویژه این شهرستان خواست به انعکاس اخبار درست و شفاف و ایجاد وحدت بپردازند و ازجریان سازی منفی که باعث اتلاف وقت و انرژی مسئولان نظام شود پرهیز کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در ادامه به فعالیت های فرهنگی این ناحیه اشاره کرد و گفت: بیش از 60 یادواره شهدا از سال گذشته تا کنون با حداقل هزینه در سطح این شهرستان برگزارشده است .

شرفی ، تربیت گروه سرود ، راه اندازی دارالقرآن ، آموزش حرفه خبرنگاری ، فیلم برداری و عکاسی و آموزش های قرآنی و عقیدتی را از دیگر برنامه های پیش رو سالجاری این ناحیه سپاه برشمرد .

وی در پایان ابرازداشت : تاکنون بیش از هفت هزارو 140متر پروژه عمرانی ازقبیل شش سالن ورزشی ، پنچ حوزه مقاومت ، اردوگاه تفریحی ، دیوار کشی ، اصلاح مسیر ورودی ، 26 پروژه مقاومتی ، دو حوضچه پرورش ماهی سردابی و گرمابی و چندین پروژه تولیدی و کشاورزی دیگر توسط بیش از 500 رده های مقاومتی این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است. انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: