آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
با حضور مسئولان شهرستان کازرون:
✳️ سومین جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان کازرون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی   جلسه سوم هماهنگی ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر در شهرستان کازرون با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری کازرون و مسئولین کمیته‌ها و اعضای این ستاد بزرگداشت شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد.

 حجت الاسلام صباحی در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام سوم جشنواره کشوری سرباز برای شهرستان کازرون گفت: وقتی سپاه ما رتبه سوم کشور یا آموزش و پرورش ما اول استان می شود، قطعا ما نیز سهیم و خوشحال هستیم و برای خدمتگزاری بهتر و بیشتر روحیه مضاعف می‌گیریم.

 امام جمعه کازرون با تاکید بر برگزاری با نشاط و پرشور جشن و مراسمات دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، خطاب به مسوولین و اعضای این ستاد گفت: لازم است که تمام سعی خود را علاوه بر فضاسازی ادارات تحت مدیریت خود جهت انجام جشن و برنامه‌های متنوع در حیطه ادارات خود داشته باشیم.

 رئیس ستاد مراسمات دهه فجر شهرستان کازرون ادامه داد: از جمله خدمات ویژه در دهه مبارک فجر می‌توان به اعمال تخفیفات خاصی در امور اداری برای ارباب رجوع، تجلیل از افراد زحمتکش در طول انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر شاغل در ادارات متبوع اشاره کرد.

 در ادامه امیرحسین مرادی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون بر لزوم مردم‌محوری در اجرا و طراحی برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و یادآور شد: از حیث اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، برگزاری جشن‌های مردمی باید اولویت ما در این دهه مبارک باشد.

 مرادی قائم مقام ستاد دهه فجر، این دهه را فرصت مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ان شاء الله با برنامه ریزی های مدون و منسجم کمیته ها برنامه های این دهه به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

 مرادی بر آماده سازی پروژه ها برای افتتاح تاکید کرد و افزود: پروژه های صد درصد تکمیل شده در دهه فجر افتتاح خواهند شد که خواستار حضور مردم انقلابی و مدیران اجرایی در برنامه ها و افتتاحیه پروژه ها هستیم.

 گفتنی است در این جلسه ضمن تاکید بر عملیاتی نمودن مصوبات جلسه پیشین، برخی از اعضای شورا نسبت به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در راستای برنامه های دهه فجر ارائه گزارش کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: