آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
فرمانده انتظامی استان فارس:
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به پیشینه درخشان مردم شهرستان کازرون در دوران انقلاب اسلامی ، گفت ؛شهدای گرانقدر برای این انقلاب از جان خود گذشتند.
سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس در برنامه لیالی دهه مبارک فجر جشن انقلاب درجمع نمازگزاران مسجد "صاحب الزمان" شهرستان کازرون ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، بیان نمود:  شما مردم کازرون باعث افتخار همه ما هستید و در این دهه مبارک باید از مردان بزرگ این خطه یاد شود.

وی با بیان اینکه کازرون نام و سابقه بزرگی دارد ، افزود: این مرز و بوم در تاریخ مردان بزرگی به چشم دیده است و قبل از اسلام نیز بزرگانی همچون "سلمان فارسی" جز افتخارات این شهرستان بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تاثیرگذاری شهرستان کازرون در تمدن و در فرهنگ اسلام ، اشاره نمود: دشمنان تاب دیدن این همه بزرگی را ندارند و با توطئه‌های خود قصد تفرقه افکنی را دارند ولی به مانند همیشه در مقابل هوشیاری و بزرگی مردم سر تعظیم فرود می آورند .

وی اضافه نمود :  کازرون جز یازده شهری است که در زمان حکومت شاهنشاهی در آن حکومت نظامی اعلام می‌شود و این بزرگی مردم شریف و انقلابی این شهرستان را نشان می‌دهد که در مقابل ظلم ایستادند و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند .

این مقام نظامی در استان ادامه داد: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد شبهه بین مردم به ویژه در فضای مجازی هستند و همگی باید آگاهانه نسبت به این گونه موارد هوشیار بوده و با آنها برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم بزرگ باشیم باید در مقابل مردم سر تعظیم فرود آوریم ،گفت: مسئولان زمانی ارزش پیدا می‌کنند که خودشان را خدمت گزار و نوکر مردم بدانند..
نام:
ایمیل:
* نظر: