آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
فرمانده حوزه امام علی(ع)سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده حوزه امام علی(ع)سپاه ناحیه کازرون خبر داد: میزبانی پایگاههای بسیج در جشن های دهه فجر در شهرستان کازرون
سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)از سپاه ناحیه کازرون ضمن تبریک به مناسبت جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بیان نمود:با هماهنگی های صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر مساجد و پایگاههای بسیج حوزه میزبان جشن های دهه ی فجر در کازرون می باشند.
وی ادامه داد:این برنامه ها  باهماهنگی ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر در شهرستان کازرون با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری کازرون ،قرمانده سپاه و مسئولین کمیته‌ها و اعضای این ستاد بزرگداشت شهرستان با برگزاری سه جلسه قبل از دهه مبارک برنامه ریزی   در حال حاضر در حال اجرا شدن می باشد.
فرمانده حوزه امام علی (ع)اشاره نمود:با برنامه ها ریزی ها و جلسات با فرماندههان پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد برای برگزار هرچه بهتر برنامه ها در شهرستان کازرون با محوریت فرمانده سپاه سرهنگ غلامرضا توکل انجام شده است.
وی ادامه داد:با هماهنگی های صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها با هماهنگی های ستاد دهه فجر شهرستان و در راس حجت السلام والمسلمین صباحی استفاده از سخنرانان برجسته در شهرستان و استان و کشور لحاظ شده و در کنار آن اجرای گروههای سرود و جشن بچه های کازرون با حضور گروه هنری دوکوهه در شب های جشن را به همراه خواهیم داشت.
سرهنگ عارف در پایان با توجه به وضعیت کرونا اجرای برنامه ها را منوت به مصوبات ستاد کرونای شهرستان یادکرد و تصریح داشت:رعایت کامل موارد بهداشت و خصوصا استفاده از ماسک در مراسمات الزامی می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: