آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
اجتماعی سپاه ناحیه کازرون:
مسئول اجتماعی سپاه ناحیه کازرونخبر داد:دوره آموزشی مربیان پیشگیری از اعتیاد در شهرستان کازرون برگزار شد
سرهنگ دوم پاسدار حبیب کهن مسئول اجتماعی سپاه ناحیه کازرون بیان نمود:در راستای پیشگیری از اعتیاد و دوری از بلای خانمان سوز دوره ی آموزشی  با حضور اساتید شهرستانی در سالن شهدای پاسدار سپاه ناحیه کازرون برگزار شد.
وی بیان داشت:دوره ی آموزشی مربیان  پیشگیری از اعتیاد با محوریت سپاه ناحیه کازرون با همکاری و هم افزایی دانشگاه سلمان فارسی،دادگستری،آموزش و پرورش شهرستان کازرون و بخش بالاده به مدت دو روز حضوری و سی ساعت غیر حضوری در سپاه ناحیه کازرون انجام شد.
مسئول اجتماعی سپاه ناحیه کازرون اضافه داشت:نظر به هم گیری آسیب اجتماعی اعتیاد و رخنه این بلا در بین نوجوانان می طلبد که همه ادارات و دست اندرکارن پای کار باشند تا از بروز اعتیاد بین نوجوانان و جوانان جلوگیری شود.
وی تصریح نمود:سپاه ناحیه کازرون با شناسایی و آموزش 35نفر از مربیان که اکثر آنان معلمان دلسوز می باشند به مدت دور روز حضوری و سی ساعت غیر حضوری با استفاده از تجارب استادان و سخنرانان و مسئولان شهرستان و استان اقدام به راه اندازی یک دوره پیشگیری در جهت جلوگیری وآموزش همگانی به جامعه نموده است.
سرهنگ کهن در پایان ضمن تشکر از همه عزیزانی که در راه این دوره آموزشی عنایت و همکاری نموده اند خاطر نشان نمود:آگاهی بخشی و پیشگیری از اعتیاد، امروزه یک امر مهم در جامعه می باشد که سپاه ناحیه کازرون در این دوره مربیان را با آموزش مهارت های ده گانه و شناساندن سطح دانش جهت مقابله با اعتیاد آشنا نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: